SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Agenda probleem
Geplaatst op 22 december 2018 om 14:28 door 524182

Ik weet niet of ik bij u aan het goede adres ben. Maar ik heb problemen met mijn agenda (ipad3 ). Die is helemaal van slag. Ik krijg dubbele aantekeningen, soms wel 4 dezelfde. . Ik heb een hotmail- en outlook agenda. Kunt u mij daar ook bij helpen?

5 reacties
524182 zegt:

Ik zie op mijn computer dat mijn agenda in de iCloud staat. Nu is mijn vraag hoe krijg ik die weer op mijn i-pad. Graag uw advies.

22 december 2018 om 14:49.
MaritaA zegt:

je bent in de goede club, het gaat over iets op een Apple apparaat.

22 december 2018 om 15:02.
524182 zegt:

Het probleem is opgelost.

29 december 2018 om 13:41.
MaritaA zegt:

Hoe? dit voor meelezende clubleden.

29 december 2018 om 14:45.
524182 zegt:

Telefonisch contact gehad met Apple. Zeker een halfuur alles geprobeerd. Uiteindelijk was de oplossing heel simpel. Agenda-app verwijderen en weer opnieuw installeren. Voìla...gerepareerd. Fijne jaarwisseling allemaal en een gezond 2019.

29 december 2018 om 15:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club