SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Agenda iPad/iPhone werkt niet goed
Geplaatst op 24 december 2018 om 10:41 door KOOS1938

Als wij een afspraak in mijn vrouw haar iPhone zetten komt die niet meer op haar iPad, wel op mijn iPhone en iMac.
Er werd gevraag om de Apple Id en code, maar die functioneerde niet en ze heeft toen een nieuw
e aangevraagd, maar daar kreeg ze weer dezelfde opmerking.

6 reacties
MaritaA zegt:

Koos, je vrouw gebruikt een ander Apple id als jij?
Is ze ooit op haar iPhone uitgelogd bij iCloud om daarna het nieuwe Apple id in te voeren?

Kortom gebruikt je vrouw haar eigen Apple id of dezelfde als jij.

Veranderen van Apple id maakt dat je bij diverse diensten op dat/die appar(a)t(en) moet uitloggen, b.v. FaceTime, Berichten en met het nieuwe Apple id weer moet inloggen.

Het lijkt ook dat haar iPad een ander Apple id heeft dan haar iPhone?

De procedure om een Apple id aan te passen/veranderen gaat via de website van Apple, behalve dat je vaak 24 uur moet wachten en dan krijg je eenmeestal een code of bericht op je telefoon, waarmee je dan aan de slag kan gaan op de bewuste website om het e.e.a. in orde te maken, vergis je je daar niet mee? Dit ivm je laatste zin.

https://appleid.apple.com/#!&page=signin

24 december 2018 om 12:38.
KOOS1938 zegt:

Mijn vrouw heeft een Apple id voor haar iPhone en iPad.
Ik heb een ander Apple id nummer.
We hebben al meer dan een jaar samen 1 agenda, die geconfugereerd zijn.
Omdat ze vorige week merkte dat een afspraak die ze op de iPhone ingevoerd had niet op haar iPad kwam, keken we op mijn iPhone en iMac en daar stond het wel in.
Ze heeft bij zowel Apple als T-Mobile gevraagd wat er aan de hand kon zijn, maar dat wisten ze niet en adviseerden naar de Cloud te gaan om het wachtwoord in te geven, maar dat werkte ook niet.
Ze heeft toen een nieuw wachtwoord aangevraagd en dan komt er een code op je telefoon, maar na invoeren kwam de melding: Weer opnieuw wachtwoord ingeven.

24 december 2018 om 14:46.
MaritaA zegt:

Een nieuw wachtwoord voor haar Apple id?

24 december 2018 om 15:52.
KOOS1938 zegt:

Heeft ze al gedaan en toen moest ze haar account ontkoppelen, toen kreeg ze weer een bericht , u bent ontkoppelt en toen was het nog niet goed.

24 december 2018 om 17:10.
MaritaA zegt:

Heeft ze toen een niuw wachtwoord aangemaakt op de apple site voor je Apple id, zie link in een eerder bericht hierboven?

Ontkoppelt wil zeggen dat men op de achtergrond bezig is geweest om dit (ww) te verwijderen, dan krijg je die code, je gaat naar die bewuste pagina van Apple (zie link) vult de code in en je logt in en dan de orders volgen en nieuw ww aanmaken etc, etc. met meer codes e.d. Je kan niet zomaar je ww veranderen, dat hebben ze aardig dichtgetimmerd.

Dit is dus niet goed gedaan, lijkt mij, vandaar die melding.

laat haar naar de bewuste pagina gaan link.
Haar Apple id is invullen, (heeft ze twee factor authenticatie aanstaan, of wordt er nog steeds gewerkt met de (ouderwetse) geheime vragen, dan zullen die daar eerst beantwoord moeten worden).
Vervolgens het nwe wachtwoord invullen , wodt dat niet geaccepteerd, dan het oude wachtwoord, kijk welk de pagina opent en al haar gegevens behorend bij het Apple id laat zien.

24 december 2018 om 17:18.
KOOS1938 zegt:

Thea heeft een nieuw wachtwoord gemaakt en daarna de instructies opgevolgd die ze op haar telefoon kreeg. Alles is nu gelukt.
Apple was zeker deze week niet zo in de stemming en vandaag wel, haha
Weer vreselijk bedankt voor je reacties en duidelijke uitleg.

25 december 2018 om 12:36.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club