SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Agenda en iCloud
Geplaatst op 22 januari 2019 om 08:55 door jean711

Wat ik nu weer heb: als ik een nieuw agendaitem invoer op mijn iPhone, verschijnt dat wel op mijn laptop en op mijn (nieuwe) iPad, maar niet op mijn telefoon! Log ik in bij iCloud dan zie ik veel te veel opties behalve waar alles naar toe gekopieerd moet worden. Ik snap er niks van, het werkte eerst allemaal prima en nu dit. Is dit een bekend verschijnsel? En hoe op te lossen zonder te veel overhoop te halen?

1 reactie
jean711 zegt:

Ik heb het opgelost maar snap niet hoe het kon veranderen: op de iPhone heb ik in weekweergave geklikt op de streepjes bovenaan en dan op 'werk' bij iCloud en alles is weer OK.

22 januari 2019 om 09:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club