SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iCloud mail
Geplaatst op 31 januari 2019 om 12:20 door YingMing

Ik heb denk ik zelf iets fout gedaan. De iCloud postbus is verdwenen uit de postbussen van mail op de iPad . Krijg hem er niet meer in. Iemand een idee????

12 reacties
MaritaA zegt:

Welk besturingssysteem staat er op je iPad?
 

1 februari 2019 om 10:12.
YingMing zegt:

Ik heb ios 12.1.1

1 februari 2019 om 23:15.
MaritaA zegt:

We gaan eerst eens kijken of het iCloud account nog ingevoerd is op de iPad.

Instellingen
wachtwoorden en accounts
scrol naar beneden naar geavanceerd
Klik daar op e mail
Staat je icloud mail account daar
En vooral onder het kopje: Sta versturen toe< je mailadres en op groen (aan)?

2 februari 2019 om 11:49.
YingMing zegt:

Staat allemaal goed


Bijlage weggehaald ivm het laten zien van mailadres (privacy, spam)

2 februari 2019 om 12:00.
MaritaA zegt:

Open je mail app op de iPad
In de linkerkolom klik je rechtsboven op het blauwe wijzig (rechts van postbus(sen))
Staat bij je iCloud "postbus" een blauw rondje met een wit v-tje aangevinkt/geselecteer?

2 februari 2019 om 12:13.
YingMing zegt:

Helaas er staat geen postbus icloud

2 februari 2019 om 12:30.
MaritaA zegt:
Geef de iPad eens een harde reset.

Je drukt de aan/uit knop op de buitenkant en de Home (thuis) knop op de rand van het scherm TEGELIJK in,
Ingedrukt houden, scherm wordt zwart, nog steeds ingedrukt houden tot het witte Apple logo verschijnt, dan kan je de knoppen loslaten.
Vervolgens rustig afwachten, tot de iPad wee vanzelf opstart.
 
2 februari 2019 om 12:47.
YingMing zegt:

Allemaal al 2 keer gedaan. Postbus iCloud komt niet terug

2 februari 2019 om 13:09.
YingMing zegt:

Ga even Apple forum proberen, bedankt zover. Je hoort het als ik hem terug heb
groetjes

2 februari 2019 om 13:17.
MaritaA zegt:

Dan account verwijderen en weer toevoegen na herstart van iPad

2 februari 2019 om 13:20.
YingMing zegt:

Beste Marita, ik zou je melden als ik de postbus weer terug had.
Zoals ik al dacht had ik iets doms gedaan.
bij de instellingen van iCloud had ik de mail uitgevinkt, na veel zoeken , daar gekeken ,mail groen en de postbus is er weer.
groetjes

7 februari 2019 om 16:02.
MaritaA zegt:

Tja moeilijk te zien, lezend vanaf hier, vandaar dat door vragen en elimineren, het de enige mogelijkheid is om tot een oplossing te komen. Maar zover was ik nog niet gekomen....

In ieder geval opgelost.

7 februari 2019 om 16:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club