SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Wachtwoord probleem
Geplaatst op 23 februari 2019 om 17:56 door jaap9

Geachte dames en heren,.
Ik krijg steeds het verzoekvan Apple om mijn wachtwoord inte vullen maar krijg steeds ""wachtwoord klopt niet probeer her opnieuw""
forgot wachtwoord ook geprobeerd ook niet!
Mijn vraag is nu kan ik mijn appleID er helemaal afhalenen me opnieuw aanmelden en hoe doe ik dat? APPLE IPAD 9.3
B.v.d voor uwreactie!

1 reactie
Jan033 zegt:

Zonder Apple ID wachtwoord zal het hoogstwaarschijnlijk niet lukken om de iPad te koppelen aan een andere Apple ID. Heeft u de procedure gevolgd zoals door Apple is beschreven om uw wachtwoord te herstellen? Zie deze link.

Lukt het niet om via deze methode uw wachtwoord te herstellen, dan zult u contact moeten opnemen met Apple.
.

23 februari 2019 om 23:59.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club