SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPad updaten
Geplaatst op 28 april 2019 om 11:01 door lienepien

hallo, sinds jaren heb ik naar volle tevredenheid een ipad. nu kan ik hem niet meer oploaden, alles doet het, behalve mijn email. wie weet de oplossing? de ios is 9.3 op dit moment op mijn ipad. bedankt voor uw reactie(s).

10 reacties
lienepien zegt:

een harde reset heb ik al gedaan.

28 april 2019 om 11:13.
Freedom zegt:

Kijk óók goed of het kabeltje goed in contact van de iPad is aangesloten en of het contact schoon is.
Controleer óók het stekkertje van het usb-kabeltje of het goed in de oplader is aangesloten

28 april 2019 om 11:40.
nnsa zegt:

Test het eens met een andere oplader (wel origineel Apple) en een andere oplaadkabel (ook een originele).

28 april 2019 om 11:45.
Freedom zegt:

Druk ook eens twee maal op de ronde home-knop en veeg daar alles weg.

28 april 2019 om 11:47.
HenkWielink zegt:

ik krijg de indruk dat niet "opladen" is bedoeld zoals verschillende mensen het lezen (ik eerst ook, maar de opmerking over email verhielp dat) maar "oploaden" ofwel versturen naar internet.

De vraag aan Lienepien is dan om het iets duidelijker te omschrijven:

Gaat het inderdaad om mail versturen wat niet werkt?
Werkt mail ontvangen wel of ook niet?
Kun je wel gewoon internetten?
Bij welke provider heb je je email (ofwel; wat staat er achter @ in je mailadres)

28 april 2019 om 12:00.
lienepien zegt:

hallo henk, dank je wel voor je oplettendheid, het gaat inderdaad om het uploaden van ios 9.3.5 naar ios 12. dat werkt niet. verder doet alles het. maar als ik het mail appje aanklik zie ik een wit scherm en dus geen mail. het gekke is dat ik wel zie dat ik mail binnenkrijg, het aantal wijzigt wel maar dus een blanco scherm. heb ook de apple support gebeld en wat zeggen ze? kan niet verholpen worden, koop maar een nieuwe!!!! lekker!!!!! terwijl er verder niets aan mankeert.
hoor graag van je, hartelijke groet, evelien

28 april 2019 om 21:47.
MaritaA zegt:

@lienepien

Je wilt updaten.

Ik denk dat jij een oudere iPad hebt, want anders was een nieuwer besturingssysteem (iOS). wel aangeboden.

Wat betreft de mail, lijkt het mij het verstandigst als je het mailaccoount verwijdert en de iPad herstart, waarna je het mailaccount weer in moet voeren.
Kom je daar niet uit dan zou je pc hulp aan huis van Seniorweb in moeten roepen.

Verder heb ik als beheerder van de Apple club de titel van je bericht aangepast, want het is anders niet te begrijpen voor anderen.

28 april 2019 om 22:10.
MaritaA zegt:

Ziet het er toevallig zo uit, de blanco mail?
Zie schermafbeelding

Zo ja klik dan links onder op het blauwe rondje met 3 witte streepjes

49C2A894-7E91-4F96-965B-8B3BADA67834.jpeg
28 april 2019 om 22:23.
lienepien zegt:

nee, het scherm is blanco met alleen een verticale zwarte lijn.

28 april 2019 om 23:59.
lienepien zegt:

dank je wel,morgen verder

29 april 2019 om 00:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club