SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
1Password
Geplaatst op 15 mei 2019 om 21:46 door CDriessen
Bij 1Password werkt sinds de update naar iOS 12.3, Face-ID niet meer. Klopt di of heb ik dat alleen?

groeten Chris
11 reacties
Freedom zegt:

Bij mij werkt 1Pasword gewoon goed op versie 12.3 máár er zit op mijn iPad Air 2 géén Face—ID.

Ik denk dat “Face-ID” bij jou het probleem is en daarom niet werkt.
Face-ID OPLOSSINGEN

16 mei 2019 om 07:18.
CDriessen zegt:

Dank je Freedom, maar mijn Face-ID werkt echt wel goed. Tot volle tevredenheid zelfs. Dus dat is de “oplossing” niet. Overigens staat in de instellingen natuurlijk ook dat Face-ID moet worden gebruikt voor 1Password!!!
.

16 mei 2019 om 08:05.
Freedom zegt:

Dan zou eerst een harde reset uitvoeren vóórdat je iets anders doet.

16 mei 2019 om 09:22.
CDriessen zegt:

Heb ik al gedaan geen resultaat 😏

16 mei 2019 om 11:50.
Willem-B zegt:

Controleer in 1Password bij instellingen(tandwiel) of de Face-id aan staat. Eventueel uitzetten en opnieuw inschakelen.
Als dat niet helpt stuur dan een melding naar ondersteuning (omhoog scrollen bij instellingen).
Bij 1Password reageren ze meestal direct en ze komen doorgaans ook snel met een oplossing.

16 mei 2019 om 12:09.
CDriessen zegt:

Dank allen voor het meedenken. Nadat ik het advies van Willem-B had opgevolgd en een melding had aangemaakt bij 1Password werkt het weer normaal.
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik hoop toch niet dat support van 1Password "remote" iets heeft kunnen aanpassen aan mijn iPhone XR? De mails die ze als reactie stuurden bevatten adviezen en tips die we hier ook al de revue hadden zien passeren. Misschien allemaal toeval ?

In ieder geval werkt het weer en dat is wel zo prettig.

17 mei 2019 om 20:39.
Freedom zegt:

Fijn te lezen dat het gelukkig weer werk en bedankt voor het terugmelden.

17 mei 2019 om 21:41.
Willem-B zegt:

Ik denk dat het opnieuw instellen de oplossing was.
De support van 1Password kan remote niets aanpassen op je iPhone. Als er een bug opgelost is komen ze met een update van de 1Password app.

18 mei 2019 om 03:38.
CDriessen zegt:

@Willem-B: blijft wel apart dat ik zelf niks meer had aangepast, ná de melding aan 1Password wel te verstaan. Maar zoals gezegd het werkt allemaal weer en daar gaat hem om.

18 mei 2019 om 09:19.
Willem-B zegt:

Fijn dat het gelukt is. Ik heb nog één vraag. Heb je een 1Password account met abonnement of een stand-alone versie met iCloud of Dropbox.

19 mei 2019 om 03:49.
CDriessen zegt:

Abonnement met iCoud.

19 mei 2019 om 05:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club