Berichtdetails
groeten Chris
Bij mij werkt 1Pasword gewoon goed op versie 12.3 máár er zit op mijn iPad Air 2 géén Face—ID.
Ik denk dat “Face-ID” bij jou het probleem is en daarom niet werkt.
Face-ID OPLOSSINGEN
Dank je Freedom, maar mijn Face-ID werkt echt wel goed. Tot volle tevredenheid zelfs. Dus dat is de “oplossing” niet. Overigens staat in de instellingen natuurlijk ook dat Face-ID moet worden gebruikt voor 1Password!!!
.
Dan zou eerst een harde reset uitvoeren vóórdat je iets anders doet.
Controleer in 1Password bij instellingen(tandwiel) of de Face-id aan staat. Eventueel uitzetten en opnieuw inschakelen.
Als dat niet helpt stuur dan een melding naar ondersteuning (omhoog scrollen bij instellingen).
Bij 1Password reageren ze meestal direct en ze komen doorgaans ook snel met een oplossing.
Dank allen voor het meedenken. Nadat ik het advies van Willem-B had opgevolgd en een melding had aangemaakt bij 1Password werkt het weer normaal.
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik hoop toch niet dat support van 1Password "remote" iets heeft kunnen aanpassen aan mijn iPhone XR? De mails die ze als reactie stuurden bevatten adviezen en tips die we hier ook al de revue hadden zien passeren. Misschien allemaal toeval ?
In ieder geval werkt het weer en dat is wel zo prettig.
Fijn te lezen dat het gelukkig weer werk en bedankt voor het terugmelden.
Ik denk dat het opnieuw instellen de oplossing was.
De support van 1Password kan remote niets aanpassen op je iPhone. Als er een bug opgelost is komen ze met een update van de 1Password app.
@Willem-B: blijft wel apart dat ik zelf niks meer had aangepast, ná de melding aan 1Password wel te verstaan. Maar zoals gezegd het werkt allemaal weer en daar gaat hem om.
Fijn dat het gelukt is. Ik heb nog één vraag. Heb je een 1Password account met abonnement of een stand-alone versie met iCloud of Dropbox.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club