Berichtdetails
wat kan hier de oorzaak van zijn. gr.peter
Alle mogelijke oplossingen zijn aangedragen.
Nog drie mogelijkheden
1. ga met de iPad naar de Apple store terug.
2. Misschien heb je al jaren een modem van Ziggo, vraag een nieuwere en/of op een ander kanaal instellen.
3. Kijk bij wifi instellingen naar de netwerken en kieper er uit, wat je niet gebruikt.
Als je op de iPad een schermafbeelding kan maken van de instellingen, kan ik kijken of er iets misschien verkeerd is ingesteld.
mogelijkheden: niet de laatste updates geïnstalleerd;
Afstand tot de router is te groot of er zit iets in de weg;
herstart de tablet eens
Mij eens overkomen. Had bij iemand met mijn iPad ingelogd op haar netwerk. Als ik dan weg was geweest en de iPad had meegenomen, dan kwam ik op de terugweg altijd langs haar huis en de iPad maakte dan verbinding met haar netwerk.
De iPad was thuis erg traag of werkte niet. Ik had het eerst niet in de gaten. Keek bij instellingen en zag dat ik verbinding had met haar netwerk.
Heb toen haar netwerk verwijderd en alles werkt weer prima.
als hij werkt neem ik aan dat alles goed staat.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club