SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Wijzigen profiel
Geplaatst op 17 juni 2019 om 11:32 door Rlvdk0704Pe

Goedemorgen Marita,

nu voor de vierde maal wijzig ik mijn mailadres.
Het was .....@upcmail.nl
het moet worden ....@ziggo.nl
na dit gewijzigd te hebben, log ik uit.
Daarna om te proberen log ik in en wederom mijn adres staat op ....@ziggo.nl
Ik ben nu weg en ben morgenavond weer terug.

met vriendelijke groet,

rob van de kamp

7 reacties
MaritaA zegt:

Rob, nogmaals, plaats hier geen herkenbare mailadressen!!
Ook in oudere/andere berichten van jou al voor gewaarschuwd!


Ik heb het wéér aangepast, maar dit had je ook bij je bericht over lettergroote kunnen plaatsen, want dat kwam er ook in voor, wat praktischer en nog te volgen voor anderen..


Als ik op je foto/profiel klik in de clubs en vervolgens op "stuur Rlvdk0704Pe een email" komt je oude UPC mailadres in beeld....en bij gebruik terug bounced met de melding "niet in gebruik"

Vertel eens stapsgewijs wat je doet... want er gaat ergens wat fout kennelijk.
Het gaat dus niet over de webmail, maar je mial adres in je clubprofiel, hier bij SW

17 juni 2019 om 12:00.
HenkWielink zegt:

is het niet zo dat je emailadres gewoon hetzelfde blijft maar je in de instellingen de ziggo servers moet instellen ipv de upc servers?
hier uitvoerige info.

17 juni 2019 om 12:07.
MaritaA zegt:

@HenkWielink

Het gaat over het mailadres in "mijn clubprofiel", zie mijn bericht hierboven.

Dit is dus wat je krijgt als er steeds nieuwe berichten over hetzelfde onderwerp worden gemaakt.

OOK in Rob's andere bericht (lettergrootte) gaat het over het mail adres in "Mijn clubprofiel" of "mijn seniorweb" wat fout is en oud en nergens wordt er gesproken over inloggen bij Ziggo mail...

17 juni 2019 om 12:12.
HenkWielink zegt:

@MaritaA , bedankt voor de correctie. Inderdaad dat krijg je van allemaal losse vragen die ook nog eens nogal onduidelijk zijn.

Maar de logica van het wijzigen van een upc adres naar een ziggo adres ontgaat me enigszins. Het is zover ik weet nooit nodig en geeft alleen extra moeilijkheden, niet alleen bij al je kontakten maar nu dus ook bij hem zelf.

17 juni 2019 om 12:17.
MaritaA zegt:

@henkWielink,
Ja maar wat jij niet weet is dat ik hem als beheerder een mail heb gestuurd (staat bij lettergrootte) en toen merkte ik dat het niet werkte, hij heeft kennelijk zelf zijn mailadres veranderd naar ...@ziggo.nl, zo stond het ook in de schermafbeelding van de webmail die ik weg heb gehaald ivm. het zien van mailadressen. Dus de logica is er wel, lijkt mij dan.

Het ..@upcmail.nl is dus niet meer in gebruik, want dat stond bij het terugbouncen.

Ik stel voor te stoppen hierover, omdat het verwarrend wordt voor Rob en meelezers en graag zie dat het feitelijke onderwerp aan de orde blijft....maar wel bedankt voor het meedenken

17 juni 2019 om 12:21.
Truus zegt:

Emailadres kan alleen gewijzigd worden via ' mij Seniorweb' bovenaan de pagina, (en niet via het clubprofiel)

17 juni 2019 om 15:57.
MaritaA zegt:

@Truus, via mijn clubprofiel, moet je door klikken naar "mijn Seniorweb" waar aanpassingen van o.a. mailadres mogelijk is, linksom of rechtsom je komt in "Mijn Seniorweb"
Maar je hebt strict gezien gelijk.

17 juni 2019 om 16:18.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club