SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPad neemt de e-mailaccounts v.d. iPhone niet over
Geplaatst op 24 juli 2019 om 16:25 door Ceth

Op zich werkt de iPad goed, en ben er tevreden over, maar er zijn wat vragen

Bij 't configureren v.d. iPad heb ik gebruik gemaakt v.d. iphone; door deze ernaast te leggen en alles werd overgezet

Maar niet alles; oa mis in de app 'Mail' alle door mij in iPhone ingevoerde email accounts; wel zijn alle mails van alles overgezet.

Via iTunes heb ik de iPad gesynchroniseerd, maar nog steeds zie ik in iPad bij de app 'Mails' niet de gewenste email accounts

Moet ik deze weer apart in de ipad invoeren zoals indertijd op de iPhone?
m.vr.groet
Ceth

5 reacties
avatar
Ex-lid zegt:

Daar zal niets anders op zitten...

24 juli 2019 om 17:52.
PeterVoorz zegt:

E-mail adressen zitten niet in Mail, maar in Contacten.
Is de inhoud van deze app meegekomen? Heeft u op de Ip[hone daar de e-mailadessen in zitten? Staan de instellingen voor Contactn in de Icloud correct?

25 juli 2019 om 07:53.
Ceth zegt:

Beste

het gaat om de accounts; niet om de adressen...

nnsa heeft vlgs mij helaas gelijk...
op de iPad opnieuw invoeren

25 juli 2019 om 10:37.
avatar
Ex-lid zegt:

Als je de wachtwoorden weet, is dit zo gebeurd...

25 juli 2019 om 11:36.
Ceth zegt:

Dag nnsa;
ik ben er mee bezig; met Outlook ging het goed; maar met Gmail lukt 't niet;
zie mijn nw topic

mvg
Ceth

25 juli 2019 om 12:47.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club