SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Webpagina vertraagt browser (Firefox) (bericht vanuit Internet en Cloud club )
Geplaatst op 6 oktober 2019 om 18:39 door Niekie

Geplaatst op 6 oktober 2019 om 11:39 door Pounamu
Mijn man gebruikt al jaren Firefox en krijgt bijgaande gele balk steeds in beeld als hij een webpagina opent.
Als hij op "stoppen" klikt komt de pagina alsnog, klikt hij op "wachten" dan komt hij ook, maar pas na minstens een halve minuut.
Dit fenomeen is er al maanden en eigenlijk wel irritant.
Herkent iemand het en is er een manier om er af te komen?

Verplaatst door beheerder Internet en Cloud.

Firefox-schermopname.png
3 reacties
Niekie zegt:

Daaronder stonden nog 2 berichten maar die gingen allemaal uit van Windows. Daarom het bericht verplaatst en de plaatser via e-mail kennis gegeven.

Aanvulling 23.19uur
En sorry plaatser liet in een laatste bericht weten, dat de vraag een iMac betrof.

Niek

6 oktober 2019 om 18:43.
MaritaA zegt:

Kijk of deze instructie soelaas bieden:
support.mozilla.org/nl/kb/websites-niet-geladen-foutmeldingen-analyseren-verhelpen

Opent de bewuste pagina wel in Safari?

Verouderde of vreemde extensies?
Laatste versie van Firefox?
Cookies en geschiedenis gewist?
Mac herstart?

Veel gezeur met Firefox op een mac...

6 oktober 2019 om 23:10.
HermaH zegt:

Mijn man heeft weinig tijd gehad, maar inmiddels wel alle adviezen doorgenomen. In Safari krijgt hij die melding niet en in Firefox is het niet gelukt hem niet te krijgen
Ik heb ook een iMac en krijg die melding nooit , ook niet op m'n MacBook Air.
Hij gebruikt Firefox al bijna 10 jaar vanaf z'n eerst Mac, sinds een paar jaar een nieuwe machine.
Nooit eerder deze melding gehad. Altijd gewerkt met de meest recente OS versie, de laatste (nu dus) heeft hij nog niet geïnstalleerd, ik ook niet.
Misschien dat de melding daarna zou verdwijnen... maar we denken nog even na of we de nieuwe installeren vanwege het niet werken van 32 bits apps.
Safari blijft voor ons allebei een "tweede" browser, wij hebben verder al die jaren nog nooit problemen met Firefox gehad. Mijn man zegt de melding voorlopig op de koop toe te nemen, het is een smalle balk en gaat uit zichzelf weer weg.
Vooral namens hem danken wij jullie voor de reacties en wijze adviezen!

 

9 oktober 2019 om 10:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club