Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPhone, reserve kopie maken
Geplaatst op 17 oktober 2019 om 20:56 door C1951

sinds enkele maanden hebben we nieuwe I phone 7. We krijgen nu regelmatig bericht dat geen reserve kopie gemaakt wordt. bijv : Er is al 14 weken geen reserve kopie gemaakt. Waar kunnen we instellen dat dat wel gebeurd en is dit nodig

7 reacties
HelmaB zegt:

Hier kan je e.e.a. lezen:
support.apple.com/nl-nl/HT203977

17 oktober 2019 om 21:00.
HelmaB zegt:

Is het gelukt C1951?
Zou fijn zijn als je even reageert.

19 oktober 2019 om 21:39.
C1951 zegt:

Helma allereerst bedankt voor je advies. Met mijn telefoon is het wel gelukt met die van mijn vrouw nog steeds niet. Wellicht ligt het aan de instellingen??? Mijn telefoon is een 5S gekocht in 2014 in Oman. Mijn vrouw heeft een 7 gekocht dit jaar bij BCC maar tevoren had ze een 5, gekocht in Oman . Haar gegevens van de 5 zijn overgezet op de 7 door BCC. Het lijkt een rommeltje met de instellingen. Mijn telefoon de 5s: naam Piet , dan voor iMessage en Face time onze beide 06 nummers dan email adressen die we niet gebruiken en een geboortedatum .
Als ik dan kijk bij de telefoon van mijn vrouw staat daar exact hetzelfde.
Vind het heel vreemd en wellicht moet ik de telefoons opnieuw laten instellen

Nooit privégegevens vermelden!!
SW is openbaar; iedereen kan meelezen.
Heb er dus de nodige verwijderd.
Helma (beheerder)

20 oktober 2019 om 11:32.
HelmaB zegt:

Uw vraag is te gecompliceerd om in de clubs te beantwoorden en beter op te lossen.
Dit vereist iemand, die daadwerkelijk achter de knoppen zit en ziet wat er aan de hand is.
Veranderingen kost wel eens kwijtraken van gegevens of eventueel andere ongewenste gevolgen, dat kan dan tot een minimum beperkt worden.

In het verleden heeft u Hulp aan Huis gehad van mijn Medebeheerder Marita McAdam.
Als u wilt dat zij komt, kan zij voor u een hulpaanvraag aanmaken.

20 oktober 2019 om 13:20.
C1951 zegt:

Helma, bedankt

20 oktober 2019 om 17:26.
C1951 zegt:

Helma, nogmaals bedankt, ook dat je onze privé gegevens hebt verwijderd. Ik heb niet nagedacht. Tav ons probleem verwachtte ik ook dat het wat meer actie vereist. Ik dacht aan apple winkel maar gaan nu een afspraak maken met Marita. Kunnen dan tegelijk nog wat andere problemen oplossen. Weten alleen nog niet wanneer. Moeten even puzzelen wanneer het uit zou komen komende weken.

20 oktober 2019 om 18:26.
HelmaB zegt:

Dank voor het reageren.
Komt vast allemaal goed.

20 oktober 2019 om 18:36.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club