Berichtdetails
Goedemiddag,
Als ik via de App Store Apps wil bijwerken krijg ik de mededeling “Kan app niet bijwerken.” zie de bijlage.
Zelf heb ik niets veranderd aan mijn instellingen en krijg graag advies om dit te herstellen.
Alvast bedankt,
Toselien.
Het betreft de app van DSW, een zorgverzekeraar. Voldoet het apparaat waarop je wilt updaten aan de specificaties? Zie deze link.
Welk apparaat betreft het?
Als het in de App Store staat en er gevraagd wordt om bij te werken,
is het geschikt voor dat apparaat Dirk.
Ik vermoed een iPhone; gezien de schermafbeelding.
@Toselien
Heb je ooit een ander Apple ID gehad?
Want daar zit het probleem.
P.S.
Lukt het bijwerken van andere Apps wel?
Het betreffen tot nu toe 4 Apps, behalve die van de DSW ook nog Microsoft Outlook, Messenger en Marktplaats. Dit zijn de Apps waarvan ik de mededeling krijg dat ze bijgewerkt moeten worden.
Deze Apps staan al heel lang op mijn iPhone 5S en heb ik niet eerder problemen met updaten mee gehad.
Mijn Apple-ID is ook niet veranderd.
Ik hoop het niet, maar ik ben bang dat dit probleem zich gaat voordoen bij alle Apps die bijgewerkt moeten worden.
Als je het Apple ID niet veranderd hebt, is het een heel vreemde melding, die je krijgt.
Ik ga zoeken of ik iets kan vinden.
Nu heb ik helaas geen pasklare oplossing voor je
Wanneer het allemaal niet lukt, neem dan contact op met de helpdesk van Apple.
Ben benieuwd wat de oorzaak is.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club