Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
problemen met de timecapsule
Geplaatst op 2 maart 2020 om 09:40 door ruudbvdijk

Beste clubleden,
ik heb weer een probleem met mijn timecapsule, ik ben twee maanden met vakantie geweest en donderdag 27 februari terug gekomen, daarna heeft hij nog een reservekopie gemaakt! ik heb de update gedraaid 10.15.3 en nu vertikt hij het om zijn werkt te doen, hij wordt ook niet gevonden in het net!
zie bijlage!

5 reacties
Jan033 zegt:

Probeer eens een reset, stekker er uit, na een paar minuten weer aansluiten.

2 maart 2020 om 22:34.
ruudbvdijk zegt:

Helaas helemaal niets!

3 maart 2020 om 08:46.
Jan033 zegt:

Wellicht moet de TimeCapsule dan opnieuw ingesteld worden. Volg de instructies van Apple via deze link

3 maart 2020 om 10:02.
ruudbvdijk zegt:

Ik zal het bekijken of het me lukt!

3 maart 2020 om 14:11.
ruudbvdijk zegt:

Goede middag,
Ik heb eerst met Apple gebeld, over de klacht, deze adviseerde me om naar de winkel te komen,
zij hebben de Time Machine na gekeken en geüpdatet ! Apparaat werkt nu weer als vanouds!
Incident kan gesloten worden, hartelijk bedankt voor het meedenken!
Groet Ruud.

12 maart 2020 om 12:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club