Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Apple updates
Geplaatst op 11 mei 2020 om 09:46 door Elz144

Op mijn iMac, iPhone en iPad heb ik de voor mij meeste (beschikbare) recente updates gedaan.

Ik kom niet verder dan:
iMac MacOs High Sierra: 10.13.6
iPad en iPhone: 12.4.6
Op dit moment ondervind ik echter problemen met een aantal bedrijven waarvoor ik de meest recente updates moet hebben.
Wat moet/kan ik doen?
Met vriendelijke groet,
Mieke

5 reacties
MaritaA zegt:

Welke bedrijven, in welke context, op alle apparaten?

11 mei 2020 om 09:48.
Elz144 zegt:

Bijenkorf creditcard o.a.

11 mei 2020 om 12:13.
MaritaA zegt:
De Bijenkorf credit card is onderdeel van ICS cards (Visa)
zie hier welke besturingssystemen de Bijenkorf ondersteunt voor hun credit card
Daar staat Mac OS 10.13 bij
Dus het zou gewoon moeten werken
Zou de klantenservice bellen.
www.icscards.nl/bijenkorf/klantenservice/activeren-en-inloggen/mijn-omgeving-veilig-gebruiken
11 mei 2020 om 13:01.
Elz144 zegt:

Hallo Marita,
Ik heb al een aantal keren contact gehad met de service desk van de Bijenkorf.
Je kunt uit veiligheidsoogpunt nog slechts op 1 apparaat (iPhone of iPad) de app gebruiken.
En op de Mac. IK heb hem nu alleen op de iPad staan. Als ik probeer om op de iPhone te installeren krijg ik melding:
"Technische Error. Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server. Probeer het later nog eens."
Dat niet op zowel iPhone als iPad gewerkt kan worden is iets wat waarschijnlijk/misschien nog wel een keertje komt.

11 mei 2020 om 13:34.
MaritaA zegt:

Misschien een volgend keer gelijk die achtergrondinformatie geven.

Dus vanaf de iPad bruikbaart (1 apparaat)
Logisch dat hij dan niet meer op de iPhone kan, is toch een tweede apparaat.

11 mei 2020 om 13:37.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club