Berichtdetails
Op mijn iMac, iPhone en iPad heb ik de voor mij meeste (beschikbare) recente updates gedaan.
Ik kom niet verder dan:
iMac MacOs High Sierra: 10.13.6
iPad en iPhone: 12.4.6
Op dit moment ondervind ik echter problemen met een aantal bedrijven waarvoor ik de meest recente updates moet hebben.
Wat moet/kan ik doen?
Met vriendelijke groet,
Mieke
zie hier welke besturingssystemen de Bijenkorf ondersteunt voor hun credit card
Daar staat Mac OS 10.13 bij
Dus het zou gewoon moeten werken
Zou de klantenservice bellen.
www.icscards.nl/bijenkorf/klantenservice/activeren-en-inloggen/mijn-omgeving-veilig-gebruiken
Hallo Marita,
Ik heb al een aantal keren contact gehad met de service desk van de Bijenkorf.
Je kunt uit veiligheidsoogpunt nog slechts op 1 apparaat (iPhone of iPad) de app gebruiken.
En op de Mac. IK heb hem nu alleen op de iPad staan. Als ik probeer om op de iPhone te installeren krijg ik melding:
"Technische Error. Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server. Probeer het later nog eens."
Dat niet op zowel iPhone als iPad gewerkt kan worden is iets wat waarschijnlijk/misschien nog wel een keertje komt.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club