Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Bluetooth muis
Geplaatst op 1 juni 2020 om 11:21 door ilja54

Hallo heb sinds gisteren een probleem met de muis op mijn iMac 2015 Bluetooth zegt vind hem niet al verwijderd en proberen opnieuw aan te melden maar lukt niet kan ik Bluetooth uitzetten en weer aan en blijft mijn toetsenbord er dan wel aangemeld staan
bij voorbaat dank

13 reacties
MaritaA zegt:

Ja dat kan Ilja, of anders verwijder de muis.
Herstart en voeg (pair) de muis opnieuw.
ja je toetsenbord blijft aangemeld.

1 juni 2020 om 20:47.
ilja54 zegt:

Oké probeer ik dat ook nog had de muis al verwijderd maar Bluetooth vind hem niet zegt :geen apparaat gevonden,denk dat de muis de geest heeft gegeven
hartelijk dank voor de info

1 juni 2020 om 21:07.
CDriessen zegt:

Niet vervelend bedoeld maar de muis Is volledig opgeladen?

2 juni 2020 om 08:26.
ilja54 zegt:

Ja is opgeladen heb de kabel gecontroleerd die is oké kan hem zoals boven beschreven ook niet opnieuw aanmelden dus weet het nu niet meer 🤔

2 juni 2020 om 09:43.
MaritaA zegt:

Is het een magic mouse 1 of 2?

2 juni 2020 om 10:41.
ilja54 zegt:

Magic Mouse 2

2 juni 2020 om 12:31.
Willem-B zegt:

Staat het schakelaartje onderop de muis aan, groene vlak je zichtbaar?

Misschien heb je nog iets aan de beschrijving van Apple:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204621#connectissue

2 juni 2020 om 14:20.
ilja54 zegt:

Ja alles gecontroleerd en ook al flink wat opgezocht en gelezen geprobeerd niets erbij wat me een beetje verder heeft gebracht bedankt voor het meedenken allemaal 👍

2 juni 2020 om 14:51.
MaritaA zegt:

Ilja je kan het volgende doen.
We gaan het "geheime" menu openen in Bluetooth...🙃

Druk de alt/optio ⌥ en de ⇧ (shift) toets gelijk in terwijl je het Bluetooth-icoon in de Menubar aanklikt.
Kies/selecteer Foutopsporing en in het volgende menu kies je voor: stel de Bluetooth module opnieuw in (zie schermafbeelding)

Wie weet...

2 juni 2020 om 16:54.
ilja54 zegt:
Hallo MaritaA heb alles gedaan zoals je hebt beschreven maar het heeft jammer genoeg niet geholpen het is denk ik tijd voor een nieuwe muis hartelijk dank voor de hulp ook voor de andere leden die meegedacht hebben
2 juni 2020 om 23:25.
HelmaB zegt:

Bericht verplaatst...

Update Bluetooth muis
Geplaatst op 3 juni 2020 om 19:35 door ilja54

Hallo MaritaA wilde even laten weten dat de muis toch defect was nieuwe gekocht en hij was er natuurlijk meteen
bedankt voor de hulp 👌

3 juni 2020 om 19:59.
MHD zegt:

Ik heb een MacBook Air en gebruikte daarbij een Magic Mouse. Nu maakt de MacBook geen verbinding meer met de mouse terwijl de mouse wèl gewoon werkt op mijn gewone IMac computer. Op het bluetooth scherm geeft hij aan dat hij geen verbinding heeft, maar er gebeurt vervolgens niets. Is opgeladen, dus niks mis mee.

10 juni 2020 om 10:34.
HelmaB zegt:

@247349
Wil je een nieuw bericht maken.
Nu zet je jouw vraag bij die van iemand anders en dat is niet de bedoeling.
Ik ga dit bericht daarom sluiten.

P.S.
Wijzig je profielnaam.
Géén lidnummer gebruiken.

Helma (beheerder)

10 juni 2020 om 10:51.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club