Berichtdetails
Geachte medewerker,
Ik heb geen internet op mijn iPad terwijl de instellingen van WIFI wel goed staan. Router is ook goed ingeschakeld.
Graag uw advies.
Graag zoveel mogelijk info geven!
Wat voor iPad?
Welke iOS/iPadOS versie staat erop?
Voer eens een harde reset uit.
Druk gelijktijdig de ronde home-knop en de aan/uit knop in.
Houd die twee knoppen vast totdat het witte appeltje weer verschijnt.
Probeer het dan opnieuw.
Werken andere apparaten wel op het wifi? Indien niet of bij twijfel, dan raad ik een herstart aan van het modem.
iPad Air (3e generatie)
Software versie 13,7
Een harde return werkt niet.
Modem opnieuw opstarten werkt niet.
Instellingen >Safari> wis geschiedenis en websitedata
Als dat nog niet helpt voer de harde reset 4 keer ( of meer) achter elkaar uit.
Wat fijn...internet doet het weer. Waarschijnlijk na zoveel keer een harde return. Bedankt voor jullie adviezen.
Graag gedaan, deze truc / oplossing heb óók in de Apple-club geleerd .
Voor elk probleem is er in de Apple-club altijd een oplossing.
Fijn dat het weer werkt ,
Freedom
Helaas, nadat ik de iPad heb uitgezet en weer aan gedaan heb ik hetzelfde probleem. Geen internet.
Te uwer informatie, voordat ik mijn iPad had uitgezet zag ik wel dat er een update in stond.
Heeft u nog meer suggesties om dit probleem op te lossen?
sluit de iPad op het lichtnet aan download en installeer de update. laat de ipad aangesloten op het lichtnet.
Laad de iPad volledig op tot 100%
Zet daarna de iPad helemaal volledig uit en wacht 30 minuten, start daarna de iPad weer op
Daarna de harde reset weer een aantal keren achter elkaar opnieuw uitvoeren.
Misschien staat hier nog iets bij dat je niet geprobeerd/nagekeken hebt:
support.apple.com/nl-nl/HT204051
Sorry, het downloaden van de update ging al niet meer want zodra ik de update zag, zo snel was die ook weer verdwenen. Dat kwam omdat WIFI het niet doet.
Na contact gehad te hebben met de provider, hebben ze mij geadviseerd om hem naar de reparateur te brengen. Dat heb ik dus gedaan. Als ik meer weet laat ik het jullie weten.
Fijne dag allemaal.
Groet Leny.
Leny,
ik heb maar één vraag; heb jij soms een iPad met een sim kaartje er in?
Beste mensen, eindelijk is het gelukt om alles weer goed te krijgen. Het euvel was toch de update. Daarna had ik ook geen e-mail meer op mijn iPad, is ook weer opgelost.
Groet, Leny
Leny, fijn dat alles weer goed werkt!!
Heeft de reparateur dit voor elkaar gekregen of jijzelf?
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club