Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Blokkering: iPhone> Instellingen> Uw Naam
Geplaatst op 22 november 2020 om 13:50 door hemahugen

Ik heb geprobeerd het telefoonnummer van mijn iPhone7 Plus, dat ik voor FaceTime gebruik aan te passen. Daarbij is er kennelijk iets mis gegaan.
Ik kan nu niet meer de instellingen van de iPhone openen, met name de tab met "Mijn Naam" in de linker kolom is niet geactiveerd.(verschijnt een beetje kleurloos op de achtergrond). Daardoor kan ik niet meer iCloud openen en de "Zoek mijn iPhone" functie uitzetten. Dat is namelijk vereist als ik een reservekopie op de iPhone wil terugzetten.

Ik kan daarom ook niet terugzetten op de fabriek instellingen

Ook zijn de" Instellingen>Berichten" en "Instellingen FaceTime" niet meer te activeren, zodat ik bijv de telefoonnummers of email adressen kan wijzigen of aanpassen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik heb in het verleden ergens gezien dat een harde reset of iets dergelijks mogelijk is. Maar ik kan niet meer terugvinden hoe dat kan worden gedaan.

4 reacties
HelmaB zegt:

Harde reset:
Druk de aan/uit knop en volume omlaag knop tegelijk in.
Blijf de knoppen ingedrukt houden tot de iPhone uit gaat en je weer een Apple logo ziet.

22 november 2020 om 14:11.
MaritaA zegt:

Waarom daar tel.nummer wijzigen?
Is mobiele nummer dan gewijzigd?
Face Time en Berichten App kan alleen gebruikt worden met het mobiele nummer....
En/of 1 of meerdere mailadressen.
Is dat gewijzigd, zal het aangepast moeten worden op de Apple id pagina op de Apple website.

via Instellingen>FaceTime kan alléén het mobiele nummer en/of mailadres aan-of uitgezet worden en NIET veranderd.

22 november 2020 om 14:40.
hemahugen zegt:

Probleem is opgelost mbo Apple support. Het bleek dat om de een of andere reden de schermtijd verkeerd stond ingesteld. uitschakelen van de schermtijd heeft het probleem geëlimineerd.

Toch mijn dank voor je hulp. (De harde reset had geen resultaat)!

23 november 2020 om 11:16.
hemahugen zegt:

probleem is opgelost. Kan worden afgesloten

30 november 2020 om 15:15.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club