Menu Zoek SeniorWeb 25 jaar

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iCloud reservekopie maken lukt niet
Geplaatst op 30 november 2020 om 10:23 door Tosca-40

Beste Specialisten,
Eerst werd aangegeven dat er geen ruimte vrij was voor een reservekopie. Dus al mijn foto's er af gehaald. Daarna wordt bij "opslag" aangegeven 128,5 van 5 GB gebruikt. Nog steeds wordt er geen reservekopie gemaakt bij de opdracht "reservekopie maken" ik zie dan wel dat hij begint a.d. blauwe streep, die loopt plots helemaal door, maar nee hoor geen reservekopie. Mijn laatste reserve kopie gaf hij aan was 28 okt. Deze datum heb ik nu verwijderd. Kan dat ook nog van invloed zijn?
Alles wat aan moet staan staat aan.
Ik heb het apparaat uitgezet , op het lichtnet aangesloten de gehele nacht, maar nee hoor.
Wat heb ik fout gedaan en is er een oplossing??
Groet, Tosca
 

8 reacties
HelmaB zegt:

vervolg van reservekopie maken lukt niet
Geplaatst op 30 november 2020 om 10:25 door Tosca-40

Die 128,5 moet natuurlijk MB zijn, ben ik even vergeten te melden


Bericht verplaatst en oorspronkelijke verwijderd.
Helma (beheerder)

30 november 2020 om 10:29.
MaritaA zegt:

Tosca maak eens een schermafbeelding van:
Instellingen
Bovenin links op je naam klikken.
Klik op iCloud
Bovenin op beheer opslag klikken
Maak van volgende menu schermafbeelding met svp zo veel mogelijk in beeld.(iPad in portraitmodus zetten)

30 november 2020 om 11:15.
HelmaB zegt:

Foto van Ipad opslag
Geplaatst op 30 november 2020 om 15:25 door Tosca-40

Marita, Het begrip portretmodus ken ik niet. Ik heb via mijn Samsung telefoon een foto van het bedoelde gemaakt. Ik hoop dat je tevreden kunt zijn.

30 november 2020 om 15:40.
HelmaB zegt:

Tosca-40 wil je niet elke keer een nieuw bericht aanmaken.
Ga gewoon verder onder jouw eigenlijke vraag.

Heb het (weer) verplaatst
Helma (beheerder)

30 november 2020 om 15:42.
Freedom zegt:

@Tosca-40
Voer eens een harde reset uit door middel van de ronde homeknop èn de uit/aan- knop gelijktijdig ingedrukt te houden totdat het appeltje weer verschijnt

1 december 2020 om 09:13.
HelmaB zegt:

Tosca-40
Nog een idee.
Heb je een goede stabiele Wi-Fi verbinding?

Dit zal wel bekend zijn voor jou, maar ik doe de link er toch even bij.
support.apple.com/nl-nl/HT203977

Graag reageren onder mijn reactie....

3 december 2020 om 02:01.
Tosca-40 zegt:
Freedom, een harde reset was niet de oplossing.
HelmaB, ik heb inderdaad eenprima Wi-Fi verbinding.
Uiteindelijk heb ik het via mijn iTunes gedaan, dat ging goed.
Bedankt Allen voor de adviezen!.
Groet, Tosca-40
8 december 2020 om 17:06.
Freedom zegt:

Tosca-40 het, blijft vreemd dat het niet op je iPad werkte!
Maar fijn dat het opgelost is via iTunes
Bedankt voor je terugmelding.

8 december 2020 om 17:13.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club