Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Melding geen wachtwoord ingevoerd
Geplaatst op 15 december 2020 om 07:17 door Freedom

Gisteren heb ik de update IPadOS 14.3 geïnstalleerd.
Toen ik vanmorgen op mijn iPad voor de éérste keer mijn mail opende kreeg ik linksonder in het scherm bij details;
“Geen wachtwoord ingevoerd”
(Deze melding krijg ik alléen bij de éérste keer, daarna komt deze melding niet meer op dezelfde dag terug.
Dat is vreemd omdat mijn enige account “Gmail” op de iPad wèl werkt.
( een werkend e-mailaccount kan toch niet zonder wachtwoord werken!?)
Dus heb ik bij accounts gezocht waar ik ( eventueel) het wachtwoord opnieuw kan invoeren, maar daar zie ik geen mogelijkheid om ( eventueel) mijn huidig wachtwoord in te vullen.
Of kan hiermee een heel ander wachtwoord worden bedoeld dan gmail?
Hoe kan ik er achterkomen welk wachtwoord hier bedoeld wordt?

10 reacties
MaritaA zegt:

Was gisteren een paar uur grote storing bij Gmail.
Had ik ook..

15 december 2020 om 09:02.
Freedom zegt:

Okè MaritaA, bedankt voor je snelle reactie.
Die melding kreeg ik vanmorgen voor het éerst.
Morgen even kijken of het opgelost is.

15 december 2020 om 09:06.
MaritaA zegt:

Het is al opgelost.
stuur jezelf een mail.

15 december 2020 om 09:21.
Freedom zegt:

Heb ik gedaan, dat gaat/ ging al goed.
Maar de melding krijg ik alleen wanneer ik ‘smorgens mijn mail open.
Wacht even tot morgenvroeg.

15 december 2020 om 10:24.
HaWee zegt:

vandaag is er weer een storing bij gmail , ik krijg weer pop up om aan te melden net als gisteren een deel van de dag .

15 december 2020 om 13:09.
Freedom zegt:

Vanmorgen weer gekeken.
Wanneer ik ‘s-morgens ( ook gisteren) mijn iPad ( alléén nà de éérste keer van de dag) opstart en mijn mail open krijg ik nu even de melding “Fout in Account” daarna wordt de melding niet meer weergegeven en werkt de mail de hele dag goed!
( omdat de melding alléen in mijn mailaccount voorkomt ga er vanuit dat de melding mijn Gmail account betreft)
Maar wanneer er iets fouts in mijn gmail-account zou staan zou deze toch niet werken!?
Verder werkt alles goed
Vreemd toch!?

17 december 2020 om 06:57.
MaritaA zegt:

Verwijder account en voer weer in, wie weet..?

17 december 2020 om 09:27.
Freedom zegt:

Ja dàt heb ik gisteren ook al gedaan en zag vanmorgen dat dat geen effect heeft gehad.
Kan het zijn dat er ergens anders een fout zit (op de iPad zelf) die invloed heeft op het systeem waardoor deze melding in de mail-app van mijn gmail-account wordt weergegeven?
Of kan dàt niet.?
Anders laat ik het maar zo, (het werkt we) tot de volgende iPad.
Blijft vreemd.
Bedankt voor je reactie

17 december 2020 om 10:14.
MaritaA zegt:

Ik heb hetzelfde nog steeds met Outlook...
Je er niet meer druk over maken is mijn oplossing
mails komen binnen...

17 december 2020 om 10:55.
Freedom zegt:

MaritaA, “Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zols het kan”
Bedankt voor de enige oplossing !
Ga ik doen.
Freedom

17 december 2020 om 11:06.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club