Berichtdetails
Ik heb een smarthorloge van Amazfit, deze was verbonden met mij iphone6 plus en werkte tot gisterenavond goed. Vanmorgen wilde ik weer kijken wat hij te melden had op mijn iphone en het horloge kon mijn iphone niet vinden terwijl hij wel verbonden was. In de gebruiksaanwijzing van het horloge stond verwijderd bluetooth verbinding met het horloge en start de iphone overnieuw op en laat bluetooth over nieuw zoeken.....maar niet kan ik geen verbinding meer maken ......!!
Met het uitschakelen van de bluetooth heb ik per ongeluk zover ik weet op verwijder dit apparaat ?
Hoe los ik dit nu op zodat de bluetooth verbinding smartwatch weer ziet en weer kan verbinden ?
m.vr.gr.
Cees.
Opnieuw installeren.
i01.appmifile.com/webfile/globalimg/Holly/AmazfitPACE.pdf
Hallo Marita
Het horloge staat te zoeken en zend signalen om te verbinden met bluetooth van de iphone.
Het "radertje "van de iphone staat te zoeken naar de bluetooht verbindingen en hier staat Amizifit niet bij !!!
Hoe los ik dit op : misschien op de instellingen van de Iphone ?
Cees
Zet bluetooth eens uit Cees
Sluit de iPhone en na opstarten, bluetooth weer aan
Wie weet.
kan het horloge terug naar fabrieksinstellingen?
is de Fabrikant/Importeur te mailen om te vragen?
Uit en weer inschakelen van de iphone heb ik gedaan en de bleutooth aan gezet maar ...geen Amzifit. In het schermpje van het horloge staat "disconnectet from phone"
Kan ik de bluetooth verbindingen controleren op het weigeren van verbindingen ?
Nee, neem contact op met de verkoper van het horloge
Ik ken dit horloge verder niet.
tik eens op disconnect van iphone op het horloge.
wellicht dat het daarna opnieuw ingesteld kan worden.
Na wat klooien kreeg ik het horloge toch niet meer gekoppeld aan de iphone dus de doos weer op gezocht en retour gezonden en morgen wordt het geld weer overgemaakt dus hulde aan de verkoper ! Het horloge zag er leuk uit, mogelijkheden zoals opslaan van trap( lopen ) slaapritme en andere mogelijkheden waren er plenty, ook de prijs was niet verkeerd ( 67,00 euro) maar het was wel een nadeel dat de nederlandse taal niet instelbaar was !
bedankt voor het meedenken ,
m.vr.gr.
Cees
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club