Berichtdetails
Goedemiddag, ja welke is het beste voor mij, ben 91 heb hem/haar dagelijks in gebruik, maar lang niet voor alles, dat mogelijk is, internet, bankieren, mail, safari, notities, agenda, wordfeud, fotos enz
ik neem aan, dat een van u mij wel kan adviseren
bij voorbaat mijn dank, josh
ik
Ja maar Josh ik herinner me uit een bericht dat jij ooit een iPad 2018 hebt gekocht, die hoeft toch nog niet vervangen te worden?
www.seniorweb.nl/clubs/apple/18129/welke-nieuwe-ipad-voor-mij-zonder-allerlei-toeters-en-bellen
je iPad is 2½ jaar oud...
Ja MaritaA, ja dat is helemaal waar, maar ik heb zo’n gevoel, dat hij kuren krijgt, o.a. v.d.week bij het online bestellen bij de supermarkt bloog mijn lijst 6 x in het rond, ik was hem kwijt en het scherm gaf steeds een ander beeld. Ik heb een harde reset gegeven, wat heel lang duurde.
Ik moet ook regelmatig opladen, sluit tegenwoordig helemaal af en wat ik heel vreemd vind, dat bij instellingen het blokje wifi met het netwerk steeds blanco is, ik tik het aan en na enige tijd weer blanco, niet zo erg, maar safari wil niets en mijn luisterboeken online kan ik dan ook niet beluisteren, het gekke is, ik kan dan wel bankieren!
we hebben van Kabel Noord 3 apparaatjes voor snellere of sterke wifiverbinding gekregen, maar dat gaf geen soelaas,. Vandaar mijn gedachte, ik hoop, dat ik duidelijk ben geweest en je me snapt. Verder mijn dank voor je aandacht, josh
Als u vindt dat uw Ipad kuren heeft, kan het nuttig zijn deze eens te resetten. Dat is iets anders dan het afsluiten en opnieuw opstarten. U raakt niets kwijt, maar en aantal processen worden weer op hun plek gezet. https://www.iculture.nl/tips/ipad-resetten/
Peter, in mijn antwoord aan MaritaA, staat,
dat ik hem een harde reset heb gegeven, wat overigens heel lang duurde voordat ik weer het scherm terug kreeg, ik zal in de loop v.d.dag weer een harde reset geven, maar of dat verstandig Is? Josh
Goedemiddag, het raadsel is opgelost ( hoewel). Ik kreeg een melding, dat er geen dekking meer was. Aankoopnota opgezocht - later dan de aflevering -wat blijkt nu, dat “onze man in dokkum” sinds 12 jaar onze leverancier, mij een refurbished tablet heeft verkocht voor de prijs van de nieuwe 2018!!!!
Direct kontakt proberen op te nemen, maar met geen mogelijkheid, de zaak heeft geen telefoon meer. Heb meteen app apple support gedownload en als ik een beetje ben bijgekomen, bel ik ze op voor een cheque..
In ieder geval bedankt boor de aandacht, kopelijk de volgende x leuker. Josh
, later dan ik de uPad in huis kreeg.
Koop altijd bij een erkende zaak...Amac, Coolblue
Bestel desnoods bij Apple zelf online, dit adviseer ik, super goede service.
Zoek A nummer met 4 cijfers op achterkant, daarmee is type/bouwjaar te achterhalen
Wat een s.....(verkoper)
MaritaA, mijn vraag blijft nu toch, welke is het best voor mij, en ik denk, dat no, de zaak nog triester maakt, een paar onduidelijke letters en het no. 0682!!
when a thing goes wrong it goes wrong entirely.
Verder eeen goede zondag gewenst, josh
So it does!
Hier de link naar Apple's website voor de aanschaf van de iPad 2020 10,2 inch
Advies neem de 128 gb (32gb is tegenwoordig aan de lage kant)
3 kleurtjes.
€ 489,00
www.apple.com/nl/ipad-10.2/specs/
veel succes..
Je kunt ook nog kijken bij Instellingen---> Algemeen---> Info.
Dan Modelnummer.
Als je rechts tikt, zie je het A nummer.
Helma, het no is MP2F2RK/A, zegt dat jullie iets, ben benieuwd.
Dank MaritaA, josh
HelmaB ik moest heel hard tikken op het modelno. Het is A 1822 en MaritaA jouw advies lijkt heel byzonder vooral voor visueel gehandikapten, zoals ik aan het worden ben, maar de prijs is voor ons 91 jarigen een beetje te hoog.
Ook met die van mij kan ik wat dat betreft aardig uit de voeten( ik heb er n.l. een apart toetsenbord bij . In ieder geval beiden bedankt voor de aandacht en hulpvaardigheid. Josh i
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club