Menu Zoek SeniorWeb 25 jaar

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Family abonnement tomtom go
Geplaatst op 14 juni 2021 om 21:33 door Martin2704

Ik heb een family abonnement van TomTom Go navigatie. Het abonnement staat ook bij mijn Apple ID abonnementen en bij delen met je gezin. De app heb ik op mijn iPhone geïnstalleerd en deze werkt goed. Maar al ik de app bij een familie lid installeert op zijn iPhone komt er een proefversie van 30 dagen, maar kan ik nergens aangeven dat het een family abonnement is.
Kan iemand mij uitleggen wat ik hier aan kan doen?

6 reacties
MaritaA zegt:
14 juni 2021 om 22:27.
Martin2704 zegt:

Dat is het niet, ik heb echt het TomTomGo family abonnement wat ik met zes familieleden kan delen. Dit staat ook zo bij in mijn Apple ID bij mijn abonnementen. Ook bij het delen met het gezin staat dit abonnement.
In mijn TomTomGo app staat er ook bij mijn abonnement dat ik een family abonnement heb.
Als ik de TomTomGo app op het toestel van mijn vrouw installeert, krijg ze eerst een proefversie van dertig dagen, maar kan ik nergens het family abonnement activeren.

14 juni 2021 om 23:01.
MaritaA zegt:

Mij lijkt het zinnig om contact op te nemen met tom tom

14 juni 2021 om 23:40.
HelmaB zegt:
15 juni 2021 om 00:25.
Martin2704 zegt:

Het is eigenlijk heel simpel. Als je de TomTomGo app op een ander toestel (als je de aankoop heb gedeeld in je familie bij Apple) installeert moet je daar ook inloggen op je TomTom account.

16 juni 2021 om 11:02.
MaritaA zegt:

Tja, logisch dacht dat je dat had gedaan.

Stel je hebt de One Drive App (voor cloudopslag) op je iPad staan en je installeert hem ook op je iPhone en je Mac of zelfs op Windows-apparatuur of een Android smartphone, gebruik je toch ook het zelfde inlog en ww, anders zie je je opgeslagen zaken niet..

16 juni 2021 om 15:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club