SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
nieuwe ipad
Geplaatst op 17 april 2014 om 16:20 door Fence
Sinds een week heb ik een nieuwe iPad. alles werkt behalve...
Op mijn pc en de oude tablet had ik 2 emailadressen. Ik meen alle instellingen van de oude iPad naugezet te hebben overgenomen. De berichten van beide emailadressen komen op de computer en op de nieuwe iPad binne. Van het ene emailadres kan ik de gelezen berichten op de iPad niet wissen; van het andere emaladres wel. Ik kan zowel de PC alsook de iPad tegelijk aan hebben staan of de pc uitschakelen. dat maakt geen verschil. Wie kan mij helpen? Jan
1 reactie
MaritaA zegt:
Als de e-mailadressen in zijn gevoerd op de nieuwe iPad, zou ik ze van de oude verwijderen. Dat zou kunnen helpen.

Welke provider heeft het mail adres met de "problemen"?
Is het via PoP3 of IMAP ingesteld?
U kunt niet wissen , hoe probeert u te wissen?
Werkte het wel met de nog oude iPad en de pc?
17 april 2014 om 16:47.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club