Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPhone 4S
Geplaatst op 1 juli 2014 om 11:23 door Imazi
Gisteravond kon ik geen Ziggo mail van de provider binnenhalen - Gmail ging wel. Vanmorgen via Mail ikoon weer geprobeerd. Nu kom ik niet verder dan 'Welcome to Mail'. Bij Instellingen zijn wel alle Accounts goed ingevuld.
Kom er even niet uit....
4 reacties
MaritaA zegt:
Imazi, dit zou diverse oorzaken kunnen hebben.
Ziggo kan een storing hebben, kijk op hun website.
Vaak is een simpele oplossing, de stekker uit het modem voor een minuut of 5 en weer opstarten.
Ontvang je Ziggo mail op meer apparaten? Zo ja en het is via pop ingesteld, kan je niet de mail op al je apparaten binnenhalen, dat loopt alleen goed via IMAP instelling en weet niet of Ziggo dit ondersteund, maar te vinden op hun website, denk ik.
Helpt dit niet, doe eens een harde reset, thuis -en aan/uit knop ingedrukt houden tot Apple Logo te zien is, loslaten en wachten tot iPad weer opgestart is.
In het uiterste geval dit mail account verwijderen, iPad afsluiten en weer op starten en opnieuw instellen.
1 juli 2014 om 11:43.
Niekie zegt:
Vul hier even je postcode in en kijk of er een storing op de emailserver van Ziggo is.

Niek
1 juli 2014 om 13:29.
Imazi zegt:
Hè, heerlijk als je het even niet meer weet...club biedt dan uitkomst!..ben alles nagelopen en dacht niet aan een harde reset ..dit bracht alles weer op orde (voortaan zal ik het niet vergeten). Op iPad en iMac ging alles perfect, dus snap(te) ik niet waarom de iPhone op eigen houtje zich anders ging gedragen.
Hartelijk dank hoor!
1 juli 2014 om 13:50.
Diny2 zegt:
Gisteravond was er storing bij Ziggo
zowel internet al telefoon lag er uit
Je kon het later niet terug vinden
in de gegevens van Ziggo

groetjes Diny2
2 juli 2014 om 00:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club