SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
niet meer surfen op internet
Geplaatst op 2 oktober 2014 om 20:50 door moerbei

op mijn ipad3(Apple), pas gekocht kan ik niet meer surfen op internet,wel komt er gewoon email binnen en ik kan ook verzenden

Er is wel verbinding op mijn laptop en p.c

Wie kan mij een tip geven?

Alvast bedankt

 

3 reacties
MaritaA zegt:

Ik neem aan dat je al gekeken hebt bij instellingen > wifi of dat aanstaat (blauw v-tje voor je netwerk).

Geef de iPad eens een harde reset. Thuis-en aan/uitknop ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt, loslaten en wachten tot de iPad weer opstart.

2 oktober 2014 om 20:59.
moerbei zegt:

ja,dit heb ik allemaal al gedaan

wifi staat aan

modem gereset,enz

2 oktober 2014 om 21:04.
MaritaA zegt:

dan nu die harde reset op je iPad, zoals beschreven.

2 oktober 2014 om 21:12.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club