Berichtdetails
Ik werk met een iPad 4. De updates voor de apps melden zich wel aan maar ik krijg ze niet aan de gang. Het rondje gaat wel draaien maar verder gebeurt er niets.
Iesje, begin met een harde reset, dat doe je zo:
Thuis-en aan/uitknop ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt.
Alles loslaten en wachten tot de iPad weer opstart.
Kijk of het dan werkt.
Updates zullen alleen worden geplaatst als de laatste versie van iOS op de iPad staat.
Dat is afhankelijk.
Kijk bij een update, als daar staat alleen voor iOS 8 en je hebt nog 7, dan niet downloaden.
Staat er geschikt vanaf iOS 6 en hoger, is er geen probleem om te downloaden.
Soms staat er niets bij.
Toevallig had ik van de week bij een PC hulp aan huis aanvraag, ook dit probleem, los van de versie van het besturingssysteem kan dit optreden. Er stond iOS 8.0.2 op.
Dan zou een andere oplossing kunnen zijn: App verwijderen en weer downloaden.
Dames dank voor jullie adviezen. Helaas bracht het niet de gehoopte oplossing. Uiteindelijk heb ik een app verwijderd en geprobeerd deze weer te downloaden. Nee dus, deze kwam ook niet verder. Toen bedacht ik me misschien staan de instellingen niet goed. Deze allen opnieuw ingesteld. Toen kreeg ik de medeling wanneer ik accoord ging met de nieuwe algemene voorwaarden de gevraagde app verder gedownload zou worden. Dat heb ik uiteindelijk gedaan en na een paar minuutjes had ik de andere updates ook binnen. Probleem opgelost.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club