Berichtdetails

Geachte clubleden,
Sinds het uploaden van Yosemith op mijn Mac Book 15 inch bj eind 2009, kan ik geen stuk,welke door mij is opgeslagen in een map, niet meer doorsturen naar een van de collega,s via Mail. Dus kortweg ik kan een stuk niet meer delen,de Mac Book geeft dan aan " geen service " Op de i-Mac is het geen enkel probleem,ook niet na het uploaden. Nu zijn er wel andere mogelijkheden om het stuk door te sturen ,maar is veel omslagtiger
Welke clublid kan mij van dit euvel afhelpen ? Bij voorbaat hartelijk dank
Joop van Vliet
Kijk eens bij mail > voorkeuren > algemeen> standaard email programma.
Staat daar Mail app (dus apple mail)? Ik neem even aan dat je Apple mail gebruikt.

Goede morgen mevrouw, Ik heb u advies opgevolgd en inderdaad gebruikt ik "MAIL" van Apple. Ook staat bij bij standaard mailprogramma ingevuld "Mail"

Helaas het werkt nog steeds niet,maar dat is al vanaf en begonnen NA het uploaden van Yosemith.MVG
Hier is te lezen hoe dit opgelost zou kunnen worden volgens Apple.
Als de site in Engels is , kan het rechtsboven naar Nederlands gezet worden.
Het lijkt enger dan het is.
Terminal openen, kan ook via spotlight (vergrootglasje) en klik daarna op het zwarte vierkantje met wit v-tje en wit streepje, plak dan de tekst en geef enter, kortom het staat duidelijk omschreven.

Geachte mevrouw,
U advies is gelukt. Waarvoor hartelijk dank. Een beetje rommelen in het programma is geen probleem,voor mij. Maar ik wist de richting niet,waar gezocht moest worden. Nog een prettige dag MVG
Joop van Vliet
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club