Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Ipad 2/Itunes
Geplaatst op 29 oktober 2014 om 20:52 door Anske

Wie weet raad:

Ik kan mijn ipad niet meer synchroniseren in Itunes en krijg de foutmelding -54.

Ook mijn bibliotheek krijg ik niet meer te zien.

 

5 reacties
Januit040 zegt:

Ik denk dat je bedoelt dat de nieuwe iTunes op je PC er heel anders uit ziet dan een week geleden.

 

Zo gauw je je iPad aangesloten hebt verschijnt boven een pictogrammetje voor je apparaat. Wanneer je daarop klikt ben je weer thuis denk ik zo.

 

Ik krijg geen foutmelding dus wellicht iTunes opnieuw installeren? Krijg je die foutmelding op je PC of op je iPad?

itunesnieuw.JPG
29 oktober 2014 om 21:35.
MaritaA zegt:

Anske geef voortaan alsjeblieft ook even je besturingsysteem, en welke versie je gebruikt van een programma. Maakt het wat makkelijker. Anders gaan anderen hun eigen  interpretaties volgen.

Foutcode 54 betekent dat er muzieknummers geblokkeerd zijn.
Ik ga er even vanuit dat je iTunes op een windows pc hebt?

Hier een uitleg op you tube om dat op te lossen, alleen in Engels.
Voor een iPhone maar dat blijft hetzelfde.

Schijnt de laatste tijd regelmatig voor te komen.

Misschien de iTunes muziekfolder op je pc opzoeken en kijken of alleen lezen staat aangevinkt.

Heb je de laatste versie van iTunes 12.0.1?

 

 

29 oktober 2014 om 22:31.
Anske zegt:

Sorry, Ik heb een Ipas 2 en Ios 8.1.

Ik heb inderdaad Itues op mijn pc staan en de nieuwste versie 12.0.1

Helaas ken ik geen engels dus heb ik niets aan de uitleg op youtube.

Ik zie ook niet meer staan: Ipad van Ans

zo ziet Itues er bij mij nu uit, ook geen vermeldingen meer van de hoeveelheden apps.

 

itues.PNG
30 oktober 2014 om 10:36.
MaritaA zegt:

Anske, je hoeft geen sorry te zeggen.

Klik in iTunes eens  bovenin op die 3 zwarte bolletjes, klik alles aan in dat schermpje. Klik dan op gereed. Vervolgens zie je alle icoontjes bovenin staan, klik je op films, komt in de linkerkolom al je films/video's , klik je op apps icoon, zie je al je apps enz. enz. Rechtsboven kan je weer kiezen in welke vorm je dat onderdeel kan bekijken.

Bovenin rechts op albums klikken en dan kan je alles in de zijkolom  te zien krijgen naar jouw keuze. (speel er maar een beetje mee door te klikken.)

Als je je iPad verbind, krijg je bovenin je iPad als een icoontje te zien, klik erop en in de linkerkolom -net als eerst -zie je je iPad. (veilig verwijderen!)

Heb je in de kennissenkring iemand die je even kan helpen met vertalen? 

Maar je kan wel op je pc de iTunes muziekfolder opzoeken en kijken of toevallig "alleen lezen" is aangevinkt. Heb je muziek in iTunes staan?

Wat te proberen valt:  is Ipad een harde reset geven. Thuis-en aan/uitknop tegelijk indrukken, tot je het Apple logo ziet. Loslaten en wachten tot de iPad weer opstart. Je pc uitzetten en weer opstarten. Ipad aansluiten en iTunes openen, wie weet......

 

30 oktober 2014 om 11:10.
Anske zegt:

MaritaA,

Ik heb je raad opgevolgd en alles werkt weer na het resetten staat alles er weer op,

bedankt.

30 oktober 2014 om 18:53.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club