Berichtdetails
beste mensen tot enkelen dagen geleden kon ik tv kijken maar op de een of andere manier kan ik niet meer in loggen. ik gebruik ziggo. de gegevens zijn goed want ik kan wel op mijn laptop bij ziggo inloggen.Iets in de ipad
houd de boel tegen. maar wat en waar is dat te vinden.
In de ziggo app voor de iPad zit een diagnose knop, ( start de app, klik op meer en kies diagnose) wellicht komt daar een oplossing of reden uit waarmee u verder kunt. Zie ook Stappenplan tv app
dat heb ik al gedaan helpt niet,ook de app weggedaan en weer opnieuw er op ook dat helpt niet. Ook kan ik met de ipad probleemloos inloggen bij ziggo.
iPad harde reset gegeven? ( helemaal uitzetten dus) staat iPad in vliegtuigmodus? Wifi aan?
ipad staat niet in vliegtuig modus en wifi staat aan. Ook reset al gedaan.
Terug naar de fabrieksinstellingen en dan alles opnieuw installeren op de iPad.... Maar of het echt gaat werken? Wat zegt Ziggo er van?
Misschien biedt PChulp aan huis uitkomst. Samen de stappen doornemen en dan komt wellicht de oplossing. Pc hulp voor leden SeniorWeb
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club