Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mail op iPad binnen paar minuten verdwenen.
Geplaatst op 30 december 2014 om 11:18 door Jedan

Mail komt op mijn iPad binnen maar is binnen een paar minuten verdwenen. Is ook niet meer in andere mappen terug te vinden. Ligt het aan Apple of aan Ziggo ?

Jedan

2 reacties
MaritaA zegt:

Hoe is de mail ingesteld? IMAP of POP, want Ziggo wil dat iederen IMAP gaat gebruiken en als u die mail op meerdere apparaten binnenhaalt, is dat een vereiste om de boel synchroon te laten lopen.

Kunt u dat nagaan en tevens bij instellingen> mail, contacten. agenda> bij het bewuste ziggo account op geavanceerd te klikken (zit vaak onder het toestenbord verstopt, dus even scrollen) en kijk wat er staat bij> hoe lang het op de server bewaard moet blijven en  wat er allemaal nog meer staat aan instellingenvoor dat bewuste Ziggo account.

 

PS, ik heb de titel van uw bericht wat aangepast, zodat anderen weten waar het over gaat.

30 december 2014 om 13:41.
Jedan zegt:

Marita,

Het probleem is opgelost. Ik had de instelling van account gewijzigd naar Imap. Zodra ik naar  mijn mail ging wijzigde het poortnummer voor imap weer in poortnummer van pop-account.

ik heb account helemaal verwijderd en daarna opnieuw ingesteld als imap-account.

alles werkt nu normaal.

bedankt voor uw medenken

Groeten, Jedan

2 januari 2015 om 11:22.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club