Berichtdetails
Mail komt op mijn iPad binnen maar is binnen een paar minuten verdwenen. Is ook niet meer in andere mappen terug te vinden. Ligt het aan Apple of aan Ziggo ?
Jedan
Hoe is de mail ingesteld? IMAP of POP, want Ziggo wil dat iederen IMAP gaat gebruiken en als u die mail op meerdere apparaten binnenhaalt, is dat een vereiste om de boel synchroon te laten lopen.
Kunt u dat nagaan en tevens bij instellingen> mail, contacten. agenda> bij het bewuste ziggo account op geavanceerd te klikken (zit vaak onder het toestenbord verstopt, dus even scrollen) en kijk wat er staat bij> hoe lang het op de server bewaard moet blijven en wat er allemaal nog meer staat aan instellingenvoor dat bewuste Ziggo account.
PS, ik heb de titel van uw bericht wat aangepast, zodat anderen weten waar het over gaat.
Marita,
Het probleem is opgelost. Ik had de instelling van account gewijzigd naar Imap. Zodra ik naar mijn mail ging wijzigde het poortnummer voor imap weer in poortnummer van pop-account.
ik heb account helemaal verwijderd en daarna opnieuw ingesteld als imap-account.
alles werkt nu normaal.
bedankt voor uw medenken
Groeten, Jedan
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club