Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - zaterdag 9 juni 2018
Beste Apple clubleden,

Sinds 8 juni 2018 is er een nieuwe medebeheerder in de Apple club, profielnaam nnsa (Niek Noordegraaf)
nnsa heeft veel verstand van Apple producten en is daarmee een waardevolle aanvulling in de Apple club.
nnsa (Niek) welkom en veel succes.
ipad en ziggo
Geplaatst op 6 januari 2015 om 15:54 door ren282

Beste mensen ik krijg het niet voor elkaar om de ziggo app aan de praat te krijgen.Nu wil ik netwerk instellingen herstellen, maar wat gebeurt er dan, is het verstandig. ik heb ziggo gebelt zij hadden het over een storing maar er is geen storing. ik kom er niet meer uit ,wie kan mij helpen. groetjes Peter

   

10 reacties
MaritaA zegt:

Bedoel je de ziggo app om tv te kijken?

Zo ja, wat heeft de netwerk instellingen daarmee te maken? Als je internet hebt heb je toch een "netwerk instelling".

Maar momenteel is er veel aan de hand met Ziggo ivm samengaan met upc, dus zou van invloed kunnen zijn.

Op  bijgevoegde sschermafbeelding staat een link voor probleemoplosser.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen-problemen​

Via bovenstaande link kan je je postcode invullen en checken of er een storing is.

ziggotvapp.png
6 januari 2015 om 16:35.
Miax zegt:

Als ik het goed heb zijn ziggo en ik meen upc een of andere samenwerking aangegaan en zijn er nogal wat problemen met het tv kijken en internetten. Was gisteren iets van op het nieuws.

6 januari 2015 om 16:53.
MaritaA zegt:

Op allestoringen.nl kan je bij ziggo zien dat er diverse storingen zijn vandaag, gisteren en de dag daarvoor. o.a. ook voor de tv app.

6 januari 2015 om 17:39.
ren282 zegt:

is het een optie om de ipad helemaal terug te zetten naar zijn fabrieks instellingen.

7 januari 2015 om 12:11.
MaritaA zegt:

Ren282 er zijn storingen bij Ziggo, dat heb je gezien? Zeker met de tvApp.

Nee niet naar fabrieksinstellingen, dan is alles eraf en verder de rest doet het toch?

App verwijderen, iPad afsluiten en App weer downloaden.

7 januari 2015 om 12:41.
ren282 zegt:

was het maar zo makkelijk dan had ik hier niks te zoeken.

u zegt dat er storingen zijn nou volgen de ziggo site zijn er geen storingen . En trouwens ik ben al 3 weken bezig.

7 januari 2015 om 16:33.
MaritaA zegt:

App al verwijderd, iPad afgesloten en opnieuw gedownload, zoals ik eerder al vroeg.

Ik zie dat u al eerder dezelfde vraag hier heeft gesteld en toen heeft Truus, u diverse oplossingen gegeven. o.a. ook wat ik hierboven vraag om te doen.

 

Zij heeft ook gesuggereerd om pc hulp aan huis van seniorweb om hulp te vragen, dat lijkt mij de beste oplossing.

 

7 januari 2015 om 16:56.
ren282 zegt:

ik heb alles uitgeprobeert wat u en Truus mijn hebben vertelt en niks helpt. Bij deze dank ik u voor de antwoorden. En deze vraag als afgedaan te beschouwen. Groetjes van Peter. 

8 januari 2015 om 11:19.
Marixius zegt:

Even een gekke vraag wellicht. Je weet wel zeker dat je iPad op je eigen Ziggo-netwerk is aangemeld? Je kunt de app immers alleen gebruiken als je op een Ziggo netwerk zit (dus een Ziggo IP-adres krijgt toegewezen). Zit je op een niet-Ziggo netwerk dan kun je geen TV kijken met de app. Wel kun je op een vreemd netwerk een eventuele recorder programmeren. Ook mag de iPad niet "gejailbreaked" zijn. Ook moet je in de app inloggen met je Ziggo-account.

8 januari 2015 om 20:06.
ren282 zegt:

het gekke is dat ik met mijn ziggo wachtwoord wel op de site kan komen. Maar als ik dan naar de ipad gaat en ik ga inloggen werkt het niet. Hij heeft het altijd gedaan . ik weet het niet zeker maar ik denk

dat het probleem ont staan is na de laatste update van ios.

9 januari 2015 om 11:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club