Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Apple iPhone 5c 8GB
Geplaatst op 21 februari 2015 om 14:58 door KOOS1938

Ik heb sinds eind vorig jaar een iPhone. Daar kan je via App Store steeds een update maken.

Nu staat er sinds 4 februari dat er een update is, maar al verschillende keren geprobeerd te uploaden, maar bleef uren draaien zonder sukses zowel los als met kabel. Ben vandaag bij de Applestore geweest en trof daar een vriendelijke jonge gast, maar die kreeg het ook niet voor elkaar. Had ook nog de truc van 10 seconconden de beide knoppen ingedrukt houden, maar ook geen sukses. Hij zei nog dat je ook App Store er af kan halen en opnieuw instaleren dan is de update er gelijk ook. 

Verder nog een vraag of er iets aan te doen is dat je mails zowel op je iMac als op je iPhone krijgt. Is normaal en met vakanties lastig want dan heb je ze twee keer.

Wie weet hier de juiste weg?

Alvast bedankt voor het meedenken,

Koos

9 reacties
MaritaA zegt:

Koos bedoel je dat er bij het icoontje van de Appstore (die blauwe met een A erin) een cijfertje staat, dus dat er een update voor een bepaalde App is?

of.... een update voor het besturingssysteem, bij instellingen?

Koos geen twee vragen tegelijk, wil je er aub een nieuw bericht van maken? (over de mail)

21 februari 2015 om 18:09.
KOOS1938 zegt:

Marita,

Ja, ik bedoel de App Store met Het A tje en er staat in het rood een 1.

Het tweede bericht was meer een vervolg omdat ik dat ook nog probeerde.

Ik wacht eerst wel je antwoordt af.

Een kennis was hier net ook met een iPhone en die heeft hetzelfde probleem en die is veel jonger dan ik. Dus kan het aan Apple liggen?

Koos

21 februari 2015 om 22:27.
MaritaA zegt:

Om welke App gaat het?

21 februari 2015 om 22:50.
KOOS1938 zegt:

Marita,

De WhatsApp Messenger versie 2.11.15, 36, 1 MB

Koos

22 februari 2015 om 17:08.
MaritaA zegt:

OK, deze kan je verwijderen.

Druk met je vinger op de app, die gaat dan wiebelen en je ziet een kruisje linksboven. Klik op het kruisje en bevestig dat je wil verwijderen. Als dat is gebeurd stop je het gewiebel van de apps door een keer op de homeknop te drukken.

Geef dan de iPhone een harde reset: home en aan/uit knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het witte Apple logo verschijnt.
Knoppen loslaten en wachten tot de iPhone weer opstart.

Ga dan naar de Appstore en klik onderin op updates en dan bovenin op aankopen, daar zie je de WhatsApp staan met een wolkje. Tik op het wolkje om weer te downloaden.
Vaak helpt dit bij een vermoedelijk corrupte update.

22 februari 2015 om 17:21.
KOOS1938 zegt:

Ik heb alles gedaan, maar er was geen wolkje.

Ik was m'n code kwijt, dus een mail gestuurd voor een nieuwe, maar dat ging niet omdat ze vermelden dat m'n E-Mail al in gebruik was. Begrijpelijk ik heb er maar een. Na een paar minuten kreeg ik een Mail met 28 pagina's algemene voorwaarden. Je kan toch een nieuwe cede krijgen als je naar Apple mailt?

Stapte vanmiddag in m'n auto en nu is ook de telefoonverbinding er uit. Ook geen S.O.S. verbinding meer.Kan dat door bovenstaande komen?

23 februari 2015 om 16:55.
MaritaA zegt:

Ik zou Apple support maar bellen, kijken of zij de boel kunnen resetten, er is duidelijk meer aan de hand.

23 februari 2015 om 16:58.
KOOS1938 zegt:

Zal ik doen. Bedankt.

23 februari 2015 om 17:35.
KOOS1938 zegt:

Nog even ter afsluiting.

Ik heb een adres in Breda waar ik een jaarabonnement heb voor problemen en die loggen dan in met Team Viewer.

Die hebben het probleem na 2 uur bezig te zijn gewesst, opgelost.

Allemaal bedankt voor het meedenken.

Koos

 

2 maart 2015 om 13:36.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club