Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iBooks App op mijn iPad
Geplaatst op 6 maart 2015 om 11:19 door Patricia

Mijn iBooks App op mijn iPad werkt niet meer. Ik kan niet bij mijn bibliotheek op de iPad en ook geen boek meer lezen. Als ik op de App klik, zie ik een vaag startscherm van mijn iPad. Een zeer vage foto. De foto is in het startscherm veel duidelijker. Op mijn Windows pc en met Itunes kan ik wel mijn boeken op de iPad zien.

Als ik in de App Store op "Open iBooks" druk, dan kan ik wel een fragment van een te kopen boek lezen. Maar als ik linksboven aan op Biliotheek druk dan krijg ik weer de vage foto van het startscherm.

Wie weet raad?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Patricia

 

3 reacties
Miax zegt:

Patricia, Zet je iPad eens helemaal uit, wacht dan even en zet hem weer aan. Meestal werkt dat wel.

Succes

6 maart 2015 om 11:39.
Marixius zegt:

Vaak wordt een niet goed werkende app veroorzaakt doordat er nog tig andere apps actief zijn. Druk 2x achter elkaar op de home toets en sluit alle andere apps door de verkleinde afbeeldingen naar boven te vegen.

6 maart 2015 om 11:47.
Patricia zegt:

Geweldig! Het aan en uitzetten is voldoende. Hartelijk dank.

Groetjes,

Patricia

6 maart 2015 om 12:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club