SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Agenda
Geplaatst op 10 maart 2015 om 12:45 door tipa1

 

Marita ik had vanochtend een mw die haar agenda niet kan bewerken.

Ze kan wel in de agenda komen, de app staat gewoon op haar beginscherm. Maar ze kan niks invoeren of wijzigen. Als je op een datum tikt komt er geen vervolgscherm waar je de gegevens in kunt vullen.

Ik heb al een harde resset gegeven maar geen resultaat.

Wel viel me op dat de agenda niet weergegeven wordt in instellingen maiil contacten en agenda.

Bij mij staat daar agenda van Tilly wel weergegeven. Weet jij hoe ik dat op kan lossen? 

 

image.jpg
5 reacties
Marixius zegt:

Kijk eens bij Instellingen onder Mail, Contacten, Agenda of bij de betreffende e-mailaccount de agenda aan staat. Betreft het een e-mailadres waar een agenda toe behoort? Bijv. Yahoo, Gmail, outlook.com en icloud.com kennen een agenda functie. 

10 maart 2015 om 13:28.
tipa1 zegt:

nee er staat geen agenda aan

10 maart 2015 om 13:52.
tipa1 zegt:

Bij mij staat daar icloud en outlook, ik denk dat ik het al snap.

mw heeft een ziggoaccount, dus als ze een outlook of icloud account aanmaakt zal de agenda daar wel zichtbaar worden?

10 maart 2015 om 13:57.
MaritaA zegt:

Ze heeft toch een Apple id, neem ik aan?

Dus onder instellingen>iCloud, moet haar apple id in kleine lettertjes staan.

Zo ja, openen en kijken of daar de agenda op groen staat.

Ze hoeft helemaal geen outlookaccount aan te maken.

(dat zou indirect impliceren dat er een Microsoft account moet zijn om de agenda op een Apple apparaat te laten werken!)

Ze moet een geregistreerd Apple id hebben. Dan zet je de agenda op groen=aan en het werkt. Ook achter een ander mailaccount in dit geval Ziggo.

 

 

10 maart 2015 om 14:00.
tipa1 zegt:

Zal ik volgende week even naar kijken Marita dan zie ik haar weer, je hoort nog van me.

10 maart 2015 om 14:11.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club