SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
geen verbinding te zien tussen iphone en imac
Geplaatst op 25 maart 2015 om 08:25 door wienberth

als ik de iphone aansluit op de imac blijft apparaten inactief 

5 reacties
MaritaA zegt:

Meest recente update van iTunes?

Imac welk OS, idem dito iPhone?

Werd apparaat eerst wel herkend?

25 maart 2015 om 09:49.
wienberth zegt:

Ik heb de meest recente versie van Itunes het is een Iphone 4 s

hij werd eerst wel herkend.

25 maart 2015 om 09:56.
MaritaA zegt:

Geef de iPhone eens een harde reset.
Thuis-en aan/uitknop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt. Kan best even duren. Loslaten en wachten tot de iPhone weer opstart. Ook de mac een herstart geven.

Eerst iTunes openen, voordat de iPhone verbonden wordt. 
Probeer eens een ander usb toegang.
Oplaadkabel werkt wel van de iPhone?

25 maart 2015 om 10:02.
wienberth zegt:

bedankt, ik zal het vanavond proberen!

25 maart 2015 om 10:25.
wienberth zegt:

Goeie tip Marita, na een harde reset had ik weer verbinding zowel naar itunes als naar iphoto

27 maart 2015 om 09:10.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club