SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
E-mailadressen
Geplaatst op 25 maart 2015 om 20:09 door MinyS

Ik heb een iPad4 nu heb ik op mijn computer de adressen van mijn provider in Gmail geïmporteerd.

daarna heb ik de App Gmail op mijn iPad gedownload  en Gmail opgestart op de iPad wat verbaast mij de mailadressen staan er niet in. Ga ik weer naar de pc en start daar gmail op staan alle adressen daar wel.

hoe krijg ik deze ook op mijn iPad?

wie weet raad?

4 reacties
Marixius zegt:

Als je de standaard Mail app van de iPad gebruikt, dan kun je daar ook je Gmail-account instellen. Via de instellingen kun je contacten aanzetten, dan komen ze ook in de Contacten app van de iPad terecht.

25 maart 2015 om 20:52.
Pounamu zegt:

Je moet dat GMail account apart op de iPad installeren via Instellingen > Mail, Contacten, Agenda. Bovenaan kun je beginnen het account in te voeren en in te stellen. Het account maakt daarna gebruik van de Contacten app die waarschijnlijk al gesynchroniseerd is. Ben al bijna in dromenland dus als je reageert ben ik niet meer online. Succes!

25 maart 2015 om 22:58.
Pounamu zegt:

Nog even....  ik lees dat je de GMail app gebruikt en neem aan dat je het toch moet doen zoals ik het beschreef. Ik gebruik geen GMail app en ga gewoon via de browser naar GMail.

25 maart 2015 om 23:00.
MinyS zegt:

Allemaal bedankt.

Het is inderdaad zo als je hem via mail en contacten instelt dat alles prima gaat. Als je hem via de Gmail App instelt dan neemt hij de contacten niet mee. Weer een stukje wijzer geworden.

26 maart 2015 om 04:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club