SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
IPad 2 op zwart
Geplaatst op 15 april 2015 om 13:30 door hogens

Goeiemiddag,

Vraagje. Ik heb behalve een IPad Air ook nog een IPad2. Deze vertoont af en toe kuren. Op dit moment staat hij weer helemaal op zwart en al wat we doen om hem tot leven te krijgen lukt niet. Ook niet de twee knoppen tegelijk indrukken. Ik heb heb hem aan de IMac gehangen maar dan krijg ik de opmerking dat ik iets op de IPad moet doen om verder te gaan :-).

Soms zie je heel vaag het Apple logo, maar daar blijft het dan bij. Is hij nu naar de eeuwige jachtvelden of is er nog een andere oplossing te vinden?

Met vriendelijke groet,

Della Hogen

 

4 reacties
MaritaA zegt:

Batterij laadt wel op?

Welke melding krijg je als je hem op je Mac aansluit?

15 april 2015 om 15:43.
hogens zegt:

Hi Marita,

Ik krijg de melding:

Regaeer op uw IPad om toegang te verlenen.

Dit kan dus niet, want ik zie niks en kan niks doen.

Ik weet ook niet of de batterij oplaadt. Hij heeft zowat de hele dag aan de  stroom gehangen.

Dit heb ik ooit wel eens gehad en opeens deed hij het weer.

Dus mocht je raad weten....

Groet,

Della

15 april 2015 om 17:20.
MaritaA zegt:

Op zwart heb je er niet veel aan. Open iTunes en kijk of je hem naar fabrieksinstellingen terug krijgt. Als het lukt moet je alles wel weer installeren. Maar ik betwijfel het gezien de melding. Anders vragen waar je hem gekocht hebt, of zij een oplossing hebben. Succes. 

15 april 2015 om 19:30.
hogens zegt:

Dank voor de info.

15 april 2015 om 19:37.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club