SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mac media 2010 met Yosemite 10.10.4
Geplaatst op 6 juli 2015 om 13:35 door HarrydeK

Sinds de laatste update kan ik het e-mail programma niet meer gebruiken. Als je dit opstart zie ik geen berichten geselecteerd, in de menu blak kan ik wat aan klikken zie dan de gekeurde strandbal draaien. Met een 'geforceerde stop' start de Mac wel weer op, kan internetten en Excel gebruiken.

Hoe los je het e-mail probleem op?

6 reacties
MaritaA zegt:

Start maar eens op in de veilige modus.
Sluit alle programma's via  forceer stop.
Sluit de mac helemaal af.
Start hem op, op het moment dat je de bekende booiiing(geluid) hoort, druk de shift knop in.
Ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet, dan loslaten.
Het kan allemaal even duren, want er wordt het e.e.a. gecontroleerd.

Kom je bij je inlogmenu (naam en wachtwoord) weer helemaal afsluiten.

Start opnieuw op.

 

6 juli 2015 om 15:15.
EdBo zegt:

Ik had dat probleem ook na de update.

7 juli 2015 om 07:46.
MaritaA zegt:

@EdBo, de hamvraag: Hoe heb je het opgelost?

7 juli 2015 om 08:43.
HarrydeK zegt:

Opstarten in de veilige modus een paar keer gedaan, lost probleem niet op. Vanochtend geprobeerd en zowaar berichten waren te zien en kon mailen. Mail programma afgesloten en weer opgestart, "geen berichten geselecteerd". Vreemd probleem!!

7 juli 2015 om 08:55.
EdBo zegt:

Na een paar keer geforceerd de mail afsluiten en herstarts van de computer werkt het tot nu wel weer bij mij. Ik laat het programma zo lang de computer aan staat ook open. Het zit hem in het afsluiten en op nieuw opstarten van het programma terwijl de computer aanstaat. Ik heb hier geen goede oplossing voor.

7 juli 2015 om 09:08.
MaritaA zegt:

Het regent momenteel klachten over dit probleem bij Apple.

Nog twee mogelijkheden, start na afsluiten mail, het mailprogramma weer op met shifttoets ingedrukt (vasthouden tot mail helemaal is opgestart.)
en
Mail>voorkeuren>accounts>geavanceerd en zet: "detecteer en update accountinstellingen automatisch" aan. Doe dit bij elk mailaccount wat daar staat.
Afsluiten en opstarten.

Helpt dat allemaal niet, dan Applesupport bellen, je hebt recht op gratis hulp tot 30 dagenna uitkomenvan eenupdate.

7 juli 2015 om 09:22.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club