Berichtdetails
Beste , op onze ipad staan een aantal pictogrammen , bij een aantal hiervan kreeg ik onlangs een bericht deze te updaten,Zoals bv dropbox . Dit doe je via de app store.
Heb deze en nog wat andere geactiveerd maar wat er ook gebeurt geen reactie, tenminste
er draait wel een circeltjein het rond maar daar blijft het ook bij. Er wordt dus niet geüpdatet . De pictogrammen op mijn startscherm blijven donker en reageren niet.
Youtube heb ik verwijdert en opnieuw op mijn startscherm gezet, maar met Dropbox durf ik dat niet te doen vanwege foto,s . Wie weet wat te doen?
Updaten van Apps op een iPad, gaat inderdaad via de App Appstore.
Nadat geselecteerd te hebben, wel onderaan bij updates geklikt om vervolgens in het volgende menu op werk bij of werk alle bij (als het meerdere zijn) geklikt?
Als er bij het icoon van Dropbox zelf een getalletje staat is dat de hoeveelheid zaken die nog moeten syncen en geen update
Blijft het zo, geef de iPad dan eens een harde reset:
Thuisknop ( die op de rand naast het scherm) en de aan/uit knop op de buitenkant tegelijk indrukken en INGEDRUKT houden tot het Apple logo tevoorschijn komt. Beide knoppen loslaten en wachten tot de iPad weer opstart.
Dit lost vaak veel probleempjes op.
Hallo Marita, heb gedaan wat u heeft gemaild, maar geen succes . De update blijf zoeken. Ik klik aan ; bijwerken, vervolgens gaat er een rondje draaien . Normaal stopt deze als hij verbinding maakt met de Side , en zie je het update proces,
ook weer een rond cirkeltje die een wat dikkere streep laat zien . Rondje gedaan en klaar. Maar nu niet, ze maken geen verbinding. Ook het resetten zoals u omschreef mochtniet baten . Verder werkt alles goed zo ook de verbinding met het net. Dus als u nog een tip heeft verneem ik het graag. Groet Kor.
Een heel enkele keer gebeurt het bij mij dat een update niet opgehaald kan worden.
Dat ligt dan kennelijk aan de site waar de update vandaan komt.
Probeer ik het later nog eens; lukt het vaak wel.
Dropbox kan ook via de browser worden bereikt: kijk eens of daar alles gesynchroniseerd is. Is dat zo, dan zou de app opnieuw kunnen worden geinstalleerd.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met het updaten van een aantal programma's via de App storeop de iPad . Wat mij mij hielp: zet de datum op de iPad handmatig een dag later. Update de programma's. Zet, als alles klaar is, de datum weer terug. Zoals gezegd, bij mij werkte het. Veel succes.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club