SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Kan Mac inlog gegevens niet wijzigen / hiermee is iCloud geblokkeerd
Geplaatst op 14 augustus 2015 om 11:59 door CornelisP

Geachte meneer mevrouw,

Doordat ik te vaak geprobeerd heb mijn e-mailadres te wijzigen in mijn mac is het gebruik nu problematisch.
Ik ben van provider ziggo overgestapt naar KPN en nu probeer ik mijn ziggomail te vervangen door outlook.com.
Heb alles meerdere malen doorlopen maar het lukt mij niet om het te corrigeren.
Wellicht weet u raad.
In afwachting,
Met vriendelijke groet,
Cor Vorstenbosch

6 reacties
MaritaA zegt:

Als ik het goed begrijp, is het volgende aan de hand:

Uw Apple id = een mailadres heeft u gewijzigd. Reden u bent van provider veranderd.
Zo ja, probeert u nu het outlook.com mailadres te koppelen aan uw Apple id (dus een ....@KPN mail.nl vervangen door ......@outlook.com? Waar heeft u geprobeerd dit te doen?

14 augustus 2015 om 13:13.
CornelisP zegt:

Mij is bij Amac verteld dat ik een geldig mail adres moet inbrengen.Met outlook werkt niet handig ,nu wil ik via Safari gaan werken?
Nu is mijn mac account geblokkeerd en iCloud geeft aan:Limit bereikt!

15 augustus 2015 om 09:58.
MaritaA zegt:

Weer twee vragen:

1. Waar een geldig mailadres inbrengen, dat was eerder, mijn vraag?

2. Macaccount bestaat niet, u bedoelt uw Apple ID?

3. Bedoelt u een .....@outloo.com account in Apple mail in te voeren.

U heeft het in uw reactie hierboven over Safari, dat is een webbrowser.
Ik moet eerst duidelijk krijgen wat de situatie is, alvorens ik hulp zou kunnen bieden.

15 augustus 2015 om 11:21.
CornelisP zegt:

Geachte heer,

Bij deze kunnen wij u melden dat ons probleem icloud is opgelost.
Met dank voor u reaktie,

met vriendelijke groet,
Cor Vorstenbosch

16 augustus 2015 om 22:25.
MaritaA zegt:

ik ben een mevrouw!

16 augustus 2015 om 23:04.
CornelisP zegt:

Geachte mevrouw,
Allereerst mijn excuus voor mijn late reactie.
Mijn wijziging probeer ik door te voeren mijn via apple id .
Deze blokkeert "te veel pogingen"
Aangezien mijn kennis van mijn mac nog beperkt is,ben ik een beetje van het "paatje "geraakt.
Ik hoop dat u mij heeft begrepen.

Hoogachtend,
Cor Vorstenbosch

13 september 2015 om 08:54.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club