Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
APP doet het niet
Geplaatst op 21 oktober 2013 om 18:29 door Janneke v H
Ik heb een betaalde app geïnstalleerd op mijn iPad en die doet het niet .Waar moet ik zijn om dit te melden bij apple?
Groet Janneke van Herwijnen
4 reacties
MaritaA zegt:
Sluit eerst de iPad helemaal af, dus thuis-en homeknop tegelijk indrukken, tot je het apple logo ziet, wacht een minuutje en start weer op. Vaak een simpel iets wat een goed resultaat tot gevolg heeft.
21 oktober 2013 om 18:41.
MaritaA zegt:
Als het bovenstaande geen oplossing biedt, probeer het volgende:

Maak een back-up van je iPad in iTunes nu de App er nog opstaat.
Dan kan je de App na de back-up verwijderen en via iTunes er weer op zetten.

Verwijderen van een App (en mogelijkheid no.2) doe je zo: druk met je vinger op de App totdat het begint te wiebelen en er een kruisje komt, druk op het kruisje en er wordt gevraagd of je de App wil verwijderen, bevestig. Klik op de thuisknop.
Ga naar de Appstore en download dezelfde App weer, als je hetzelfde Apple id en wachtwoord gebruikt bij de eerste keer dat je de App kocht, wordt het weer gedownload.
21 oktober 2013 om 18:54.
MaritaA zegt:
Mocht dit allemaal niet helpen.
Dan is het volgende nog mogelijk.

Open iTunes
klik boven in op store
klik op account
wachtwoord invullen
dan zie je je accountgegevens en halverwege je aankoopgeschiedenis
klik daar op alles bekijken.
dan zie je een lijst met de meest recente aankopen.
Bij de app, die niet werkt klik je op een probleem melden
De rest wijst zich vanzelf.
21 oktober 2013 om 19:16.
Janneke v H zegt:
Dan je wel Marita ik ga het proberen Groet
22 oktober 2013 om 11:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club