SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Landschapsstand van slag van mijn iPad3
Geplaatst op 8 september 2015 om 19:17 door HJesterhoudt

Sinds enige tijd is mijn iPad van slag. Mijn startscherm met de mappen met iconen wil niet meer in de landschapsstand, maar alleen nog in de portretstand.
Open ik een app, dan gaat die wel gewoon open in de landschapsstand, als dat mogelijk is. Sommige apps willen dat nooit, omdat ze dan meestal voor de iPhone zijn. (denk ik).
Ik heb al, de vorige week, mijn iPad hersteld, want ook totaal afsluiten en opnieuw opstarten hielp niet.
Maar dat heeft het probleem allemaal niet opgelost.
Weten jullie misschien nog wat anders wat ikkan proberen, of is mijn iPad bezigvan ouderdom te overlijden?
groet, Henny

4 reacties
MaritaA zegt:

Harde reset?

Druk de thuis-en aan/uit knop tegelijk in. Ingedrukt houden tot het witte Apple Logo verschijnt, dan loslaten en wachten tot de iPad weer vanzelf herstart. (e.e.a.duurt soms even, geduld dus).

8 september 2015 om 20:08.
HJesterhoudt zegt:

Helaas Marita, dat helpt voor BIJNA alles, maar nu niet, dat heb ik al geprobeerd.
Henny

8 september 2015 om 20:12.
MaritaA zegt:

Dan is het dat schuifknopje boven de harder/zachter knop buiten op de zijkant van jeiPad.
Je mag geen rood streepje zien.
Als je het verschuift zorg dat je je scherm ziet, om te zien of het symbool van de rotatievergrendeling aan staat of juist uit gaat, als je verschuift.

8 september 2015 om 20:45.
HJesterhoudt zegt:

Ook dat heb ik gisteren en eergisteren geprobeerd, zonder resultaat.
Maar, je zult het niet geloven, ik heb echt de laatste week elke dag de iPad opnieuw opgestart, ofwel een harde reset gegeven.
Nadat ik jou schreef dat dit echt niet hielp, toch voor de zekerheid, nog een keertje gedaan...En hij deed het nu weer.
Het is wel zo, dat het de laatste tijd , lees maanden, wel eens meer gebeurde. Maar dan hielp een harde reset wel altijd een poosje, maar de afgelopen week dus niet meer.
Raar maar waar.
In ieder geval bedankt maar weer voor je reactie,
Henny

8 september 2015 om 21:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club