Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
ICloud inactief.
Geplaatst op 22 september 2015 om 10:20 door Gerdiek

Op een iPad met iCloud-account kan door een onbekende oorzaak de mail niet meer bekeken worden.
Bij Mail, Contacten, Agenda onder Accounts staat bij iCloud inactief.
Als ik de mail app open, krijg ik het venster met Welkom bij mail, met de mogelijkheid om een nieuw mailadres in te stellen.
Als ik dan het bestaande mailadres wil toevoegen, komt er een melding "deze iCloud-account is al toegevoegd aan uw iPad".
Via de iPad is zijn de e-mails dus niet te benaderen, via de browser wel.
Wie weet een oplossing voor dit probleem?

2 reacties
MaritaA zegt:
Kijk eerst bij instellingen>iCloud>mail>op groen?

Als dat het niet is: Harde reset
Hou de thuis-en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt en hou vast tot het witte Apple logo te voorschijn komt. Dan loslaten en wachten tot de iPad vanzelf weer opstart.

Helpt ook dat niet, dan:
instellingen
mail, contacten,agenda het betreffende mail account helemaal verwijderen.
iPad helemaal afsluiten.
Opstarten
en betreffende mail account weer in/toevoegen.
22 september 2015 om 10:30.
Gerdiek zegt:

Marita Abedankt, het probleem is opgelost.
De eerste tip was direct de juiste, het was het schuifje achter e-mail.
De harde resethad ik al geprobeerd, maar loste het niet op.

Vriendelijke groet,
Gerdiek

22 september 2015 om 12:25.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club