SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
de werkbalk weg
Geplaatst op 11 juli 2016 om 16:29 door 416955 kees

Ik heb bij het openen van mijn afbeeldingen en het kiezen van een bestandje hierin en openen niet meer de werkbalk bestand waarin ik de keuze kan maken op afdrukken van een collage van een fotobestand
Ik krijg wel een balk maar daar heb ik alleen bij delen de keuze van afdrukken ,maar krijg ik alleen witte vellen
syst win 10 printer hp6510photosmart
Weet iemand hier raad mee

5 reacties
Niekie zegt:

Hoi Kees

Is het probleem zomaar uit het niets verschenen, of na de upgrade naar Windows 10?
Ik meen te begrijpen dat je afdrukt met software die bij de printer behoort.
Ik zou deze software opnieuw installeren vanaf deze site.

Niek

11 juli 2016 om 17:02.
416955 kees zegt:

Goede morgen Niekie
Het euvel is zomaar opgedoken na een upgrade van win 10. Het vertoont zich alleen bij mijn afbeeldingen daar krijg ik de balk bestand maar daar kan ik geen keuze maken voor printen ik moet daarvoor naar delen en daar staat wel afdrukken bij ,maar dat werkt niet.
Ik heb de software voor de printer opnieuw geïnstalleerd ,bij andere programmaonderdelen krijg ik wel de goed balk bovenin

12 juli 2016 om 08:52.
Niekie zegt:

Kan je een printje plaatsen van beide schermen, die met balk en die zonder balk.?

Maar als je met rechts klikt op een afbeelding kan je toch voor afdrukken kiezen?

Niek

12 juli 2016 om 09:22.
416955 kees zegt:

Hoi Niekie
opgelost . Ik denk dat ikzelf iets vergeten was na de vakantie
Mijn afbeeldingen - map kiezen - alles selecteren -R muisknop en afdrukken Oke
Bedankt in ieder geval , ik ben er na je vorig bericht van U uitgekomen
Groetjes en nog een fijne dag verder

12 juli 2016 om 12:34.
Niekie zegt:
Van hetzelfde en bedankt voor het terug melden.
Niek
12 juli 2016 om 13:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club