SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
Hoe kom ik weer in de app.store
Geplaatst op 1 augustus 2017 om 23:55 door Meha

Hallo,
Na de tip om Reimage te verwijderen, kan ik niet meer in Store en ben Edge kwijt.
Ik heb met ADWcleaner 2 x geprobeerd het te verwijderen, maar deze bleef steeds op een halve cm na steken.
Daarna heb ik malwarebytes.com gedaan waarmee er veel werd opgespoord en wat ik heb verwijderd.
Daarna nogmaals ADWcleaner die nu wel in zijn geheel tot het eind doorging en nog 4 dingen opspoorde.
Dat ging dacht ik wel goed, maar nu krijg ik Edge niet meer ( Kan deze pagina niet bereiken, zorg dat U het juiste webadres heeft, enz.) en ook de app store is niet meer te openen( verbinding controleren, je bent niet on line enz.)
En nog wat vreemde dingen.
Wat zou ik daar aan kunnen doen.
Mvrgr Meha

 

13 reacties
Dirk Boom zegt:

Eerst moet de computer op internet komen.
Staat wifi aan?

2 augustus 2017 om 08:05.
RuudM zegt:
Vraag:
hoe komt het bericht dan hier ?
Zal toch via internet moeten!
( of is dit via ander apparaat gedaan ?)
Ruud
2 augustus 2017 om 10:48.
Meha zegt:

De wifi staat aan en mijn e-mails ontvang ik goed.
Bij uw e-mail bericht van seniorweb staat er dan ergens klik "hier".
Als ik dat doe kom ik nergens ( Pagina niet bereikbaar.) Dit zou waarschijnlijk dan met Edge geopend worden als het er nog was.
Ik kom er wel via Internet Explorer en via Seniorweb in.
Google Chrome werkt ook.
Kan het zijn dat er bestanden beschadigd zijn? Kan ik die op de een of andere manier herstellen. (Lukt niet via herstelpunt.) Of moet ik de downloads van ADWcleaner en/of malwarebytes verwijderen?

2 augustus 2017 om 12:03.
Niekie zegt:

Probeer Edge eens te resetten.
Hier kan je lezen hoe dat moet.

Niek

2 augustus 2017 om 12:37.
Meha zegt:

Ik kom via Win-X niet in Windows Powershell ( Admin), staat er niet bij.
Wel opdrachtprompt ( Admin)
En is de S in het commando met een krulletje eronder?

2 augustus 2017 om 13:28.
Niekie zegt:

De Opdrachtprompt admin is prima. (Je hebt de creators update er nog niet opstaan)
Die S met dat dingetje eronder zit boven de 4 op het toetsenbord.
Maar je gaat die opdracht toch niet overtikken??
Selecteer de tekst van de opdracht op de site en plak die in het Opdrachtprompt schermpje.

Het stukje hieronder zet je daar dus neer:

"" Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”} ""


Niek

2 augustus 2017 om 13:38.
Meha zegt:

Hi Niekie,
Heb dat gedaan, maar schiet er weinig mee op.
Ik heb bij Edge onderstaand staan.

Knipseledge.JPG
2 augustus 2017 om 15:51.
Dirk Boom zegt:

Geldt het alleen bij msn.com of ook bij andere websites?
Blijft de Store dezelfde melding geven?

2 augustus 2017 om 15:57.
Niekie zegt:

Ik vermoed dat u de provider moet bellen.
Daar staat de DNS server (zo'n ding zorgt dat het adres van de website wat u intikt vertaalt wordt in cijfers waar het internet iets mee kan).
Hij geeft nu een DNS fout aan.

Probeer anders www.nu.nl eens.

Niek

2 augustus 2017 om 16:01.
Meha zegt:

Store geeft nog steeds dezelfde melding.
Mns.com krijg ik wel via explorer.
www.nu .nl krijg ik gewoon .

Knipselstore.JPG
2 augustus 2017 om 16:17.
Niekie zegt:

En als je hier klikt op "verbinding controleren"? wat krijg je dan?

Niek

2 augustus 2017 om 16:49.
Meha zegt:

Wilt U echt naar een andere app overschakelen?
Store probeert instellingen te openen. Ja/nee
Bij antw.ja krijg ik: instellingen netwerkstatus enz.
Bij nee weer contoleer de verbinding.

2 augustus 2017 om 17:03.
Niekie zegt:

Heb je na het plakken van dit commando:
"" Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”} ""

wel op "Enter" gedrukt?

Niek

2 augustus 2017 om 17:22.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club