SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
MSVCR80.DLL
Geplaatst op 5 februari 2014 om 13:27 door Gitz855
Nadat ik een nieuwe beveiliging van McAfee had geplaatst ipv AGV, waar ik overigens spijt van heb maar dat terzijde . Werkte Itunes niet meer en gaf de melding Missing MSVCR80.DLL.
Op internet is heel veel te vinden over het repareren, maar tegen betaling.
Weet U hoe ik moet handelen?
bvd
Frank G
4 reacties
LucasB zegt:
De oplossing is kennelijk eerst iTunes en de daaraan verbonden programma's eerst volledig verwijderen. Er wordt de nadruk opgelegd dat de programma's volledig moeten worden verwijderd,
Doe het dus via het Configuratiescherm.
Kies daar Programma's en onderdelen en dan Programma verwijderen.
Verwijder in deze volgorde de volgende programma's
1. iTunes
2. Apple Software Update
3. Apple Mobile Device Support
4. Bonjour
5. Apple Application Support

Na het verwijderen de computer herstarten
En daarna iTunes opnieuw installeren.
Bij verschillende mensen met hetzelfde probleem was dit de oplossing
5 februari 2014 om 21:41.
MaritaA zegt:
Een kleine aanvulling bij het bericht van Lucas.
Er wordt door Apple geadviseerd om bij het opnieuw installeren dit als administrator te doen. Er zijn veel problemen met iTunes in Windows, het heeft een andere oorzaak dan het veranderen van virusprogramma.
MaritaA (beheerder Apple club)
5 februari 2014 om 21:54.
MaritaA zegt:
missing dll iTunes
Hier nog een goed informatief artikel over dit probleem, in Engels.
En
apple support install iTunes
Lees op deze supportpagina van apple het 7e onderdeel, daarin staat ook o.a. een manier om te controleren of alles daadwerkelijk is verwijderd.
Opnieuw installeren vanaf Apple's website.

5 februari 2014 om 22:05.
Gitz855 zegt:
Lucas en Marita, hoe fijn is het, als je een goed advies kan geven?! Hartelijk dank, alles werkt weer. Device support bleef hardnekkig in het configuratiescherm staan, maar heb alles waar apple inc. achter stond ook maar verwijdert en daarna volgde divice support vanzelf.
Ik ben blij dat jullie geholpen hebben.
Frank Gitz
6 februari 2014 om 16:50.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club