Berichtdetails
Op internet is heel veel te vinden over het repareren, maar tegen betaling.
Weet U hoe ik moet handelen?
bvd
Frank G
Doe het dus via het Configuratiescherm.
Kies daar Programma's en onderdelen en dan Programma verwijderen.
Verwijder in deze volgorde de volgende programma's
1. iTunes
2. Apple Software Update
3. Apple Mobile Device Support
4. Bonjour
5. Apple Application Support
Na het verwijderen de computer herstarten
En daarna iTunes opnieuw installeren.
Bij verschillende mensen met hetzelfde probleem was dit de oplossing
Er wordt door Apple geadviseerd om bij het opnieuw installeren dit als administrator te doen. Er zijn veel problemen met iTunes in Windows, het heeft een andere oorzaak dan het veranderen van virusprogramma.
MaritaA (beheerder Apple club)
Hier nog een goed informatief artikel over dit probleem, in Engels.
En
apple support install iTunes
Lees op deze supportpagina van apple het 7e onderdeel, daarin staat ook o.a. een manier om te controleren of alles daadwerkelijk is verwijderd.
Opnieuw installeren vanaf Apple's website.
Ik ben blij dat jullie geholpen hebben.
Frank Gitz
Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club