SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
Back up lukt niet
Geplaatst op 29 december 2018 om 15:36 door Georgio

Helaas lukt het mij niet om een back up te maken op een externe schijf. Ik krijg deze foutmelding en weet dus niet wat het betekent. Hopelijk dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt hiervoor.
Georgette

8 reacties
Niekie zegt:

Vaak is andere geïnstalleerde software hier verantwoordelijk voor. Microsoft adviseert in dat geval in veilige modus op te starten.
Als eerste zou u uw antivirus programma (als dat niet Defender is) kunnen uitschakelen.
Als u niet weet hoe u in Windows 10 in veilige modus moet opstarten: hier wordt dat uitgelegd.

Niek

29 december 2018 om 22:35.
Georgio zegt:

Dag Niekie,
Hartelijk dank voor het antwoord. Ik heb het nog niet geprobeerd maar het zal mij ongetwijfeld op het goede spoor zetten.
Fijne jaarwisseling
Georgette

30 december 2018 om 14:34.
John-Heynen zegt:

Ga via de zoekregel naar Services en zoek naar Block level engine service dubbelklik links met de muisknop en ga naar het tabblad Aanmelden. Verander van Lokaal systeemaccount naar Dit account vul de Gebruikersnaam in en tweemaal het wachtwoord/ok

30 december 2018 om 14:55.
Niekie zegt:

John: Wat heeft wel of geen Microsoft of lokaal account met wachtwoord te maken met het wel of niet kunnen backuppen van Windows 10?

Niek

30 december 2018 om 15:04.
John-Heynen zegt:

Geen idee Niek maar de oplossing gevonden via googelen op de foutmelding en daar stond deze oplossing precies beschreven maar kwaad kan het ook niet.
Ik ben benieuwd naar de afmelding of het gelukt is.

31 december 2018 om 11:20.
Georgio zegt:

Goedemorgen en nog een goed en mooi 2019.
Ik ben een digibeet dus ik heb wel geprobeerd om via de veilige modus op te starten maar toen liep ik vast. Ik ben helemaal niet begonnen aan het advies John Heijnen, leek me erg ingewikkeld. Het zal in de praktijk zonder meer mee vallen. Ik ga gebruik maken van de PC hulp omdat ik nog andere probleempjes heb. Bedankt voor jullie advies
Georgette

1 januari 2019 om 12:00.
jaimita zegt:

Ik heb dit probleem ook maar als ik het advies vanNiekie volg dan gaat het goed tot geavaneerde opties maar ik zie dan geen "Opnieuw opstarten

2 januari 2019 om 10:27.
jaimita zegt:

Gevonden. Moet eerst nog naar systeemherstel gaan.

2 januari 2019 om 10:43.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club