SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
Vragen over Onderhoud
Geplaatst op 18 september 2015 om 15:19 door doo168

Beste Mensen.Op de bijlage ziet u wat ik aantrof via de Taakbalk. Hierover heb ik deze vragen:
Vraag 1. Hoe en waar sluit ik dat station Bestandsgeschiedenis aan? Ik wist niet dat het losraakte.
Vraag 2. Hoe vind ik dat Ontbrekend Stuurprogramma voor Mobile Phone om te downloaden/installeren?
Ik weet niet hoe dat Stuurprogramma heet en welke extensie die naam heeft.
Tevens weet ik niet waar ik het kan downloaden. Het is mij niet bekend hoe het los kan raken of ontbreken.
Beiden maken toch immers deel uit van Windows 8.1 en kan toch niet door het ruimen worden verwijderd of losraken? Kortgeleden is de thuishulp bij mij bezig geweest met ruimen van bestanden.
Zelf ben ik met CCleaner bezig geweest en dat kan misschien ook de oorzaak zijn van deze fouten.
Ik vraag mij nu af,hoe ik dit zelf kan herstellen,want ik heb hiervan geen verstand.
Uiteraard wil ik het graag herstellen voordat ik de Windows 10 met hulp kan installeren.
Wie kan mij op dit gebied verder helpen? Daarvoor dank en groet ik u vriendelijk. Anton Doove.

MeldingvanOnderhoud.JPG
5 reacties
Niekie zegt:

De eerste melding heeft te maken met backup mogelijkheden. Je kunt de melding uitschakelen, zoals er onder te lezen is en zelf een tijdstip voor een backup, via Windows kiezen en dan een externe schijf aan koppelen.

De tweede melding heeft te maken met het aansluiten van uw mobiele telefoon. Ik vermoed, dat als u die aansluit, dat het stuurprogramma vanzelf wordt geinstalleerd, na even wachten.

Niek

18 september 2015 om 17:32.
doo168 zegt:

Beste Niekie. Ik kom hierop terug na het eten. Dan probeer ik mijn smartphone ook uit.
Ik doe dat dan met het usb-kabeltje,maar het blijkt ook draadloos te kunnen met WiFi.
Van Wifi-toepassing heb ik echter geen verstand,maar draadloos lijkt mij erg handig.
Tot straks dan maar,want mijn vrouw heeft het eten bijna klaar zoals ik dat ruik.
Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

18 september 2015 om 17:50.
doo168 zegt:

Beste Niekie. De batterij van mijn smartphone bleek nu leeg te zijn,dus die laat ik nu laden.
Ik ontdekte dat zonet,omdat ik hem niet kon starten en het scherm bleef zwart.
Toen ik zonet de stekker in het stopcontact stak en het usb-stekkertje in de smartphone,zag ik wel de batterij en nu ook nog plus daaronder enige knipperlichtjes die beurtelings knipperen.
Het laden kan daardoor langer duren dan gewenst. Ik kan nu niet het usb-kabeltje gebruiken.
Ik kijk het vanavond even aan en als het laden toch niet lukt,dan probeer ik het morgen weer.
Op de Facebook-pagina van Samsung vermeld ik dan wel mij ervaring met die batterij.
De medewerkers van Samsung Nederland reageren daar goed op. Misschien weet jij het ook.
Als het kan zou je straks nog kunnen reageren op deze ervaring met die batterij.
Ik dank je alvast voor je reactie en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

18 september 2015 om 19:47.
Niekie zegt:

Over de batterij van de smartfoon heb geen idee. Ik hoef dat ook niet te weten eigenlijk.
Ik wil bij de eerste twee vragen blijven als dat kan.

Niek

18 september 2015 om 21:48.
doo168 zegt:

Beste Niek. Het batterij-probleem heb ik gelukkig onverwachts zelf kunnen oplossen.
De melding over backup van bestandsgeschiedenis heb ik uitgeschakeld.
Het aansluiten van de Mobiele telefoon met stuurprogramma duurt echter veel te lang en laat mij alleen een schermpje zien van Cyberlink MediaEspresso,maar niet van KIES.
KIES
is het programma van Samsung voor de bedienings-opties van mijn smartphone.
Mijn smartphone is immers van Samsung,dus ik wil aansluiting op KIES,maar ik krijg nog steeds geen verbinding dat wel bezig is te ontstaan,wat ik zie aan een continu draaiend cirkeltje,terwijl het programma KIES wel aan staat. Ik meld dat wel bij Samsung.
Dat kan op hun Facebook-pagina,maar de reactie zal denk ik niet op zaterdag komen.
Ik weet niet of jij toevallig bekend ben met KIES van Samsung voor de smartphone-opties en de diverse toepassingen,want in dat geval weet jij misschien waarom het lang duurt.
Het geeft niet als jij het niet weet,want ik meld het dan gewoon bij Samsung zelf.
Dit zijn tot op heden mijn ervaringen. Je reacties zijn welkom en ik groet je vriendelijk.
Anton Doove.

19 september 2015 om 13:23.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club