SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Kan Adpbe Acrobat Reader niet meer installeren
Geplaatst op 8 oktober 2015 om 10:20 door Annette

Sinds enkele dagen kan ik geen pdf's meer openen met Adobe. Heb het programma verwijderd en geprobeerd weer opnieuw te installeren maar stopt na stap 2. Krijg dan onderaan wel een balk waarin gevraagd wordt of ik het programma wil openen of opslaan maar als ik daar op klik gebeurt er ook niets. Wie heeft een idee? Ik gebruik Windows 7. Provider XS4 all wist er ook geen raad mee evenals de helpdesk van Norton (mijn virusscanner)

4 reacties
Niekie zegt:

Probeer eens via een andere browser Adobe reader te downloaden en te installeren.
Je download toch wel HIER vandaan mag ik aannemen?
Wel het vinkje weghalen bij de optionele aanbiedingen!!!!

Niek

8 oktober 2015 om 11:31.
Annette zegt:

Hartelijk dank voor reactie. Nu geprobeerd andere browser te downloaden en installeren(Firefox)maar lukt ook niet. Heb het idee dat het wel gedownload wordt of misschien gedeeltelijk? Krijg wel steeds onderaan die balk met keuzevraag :openen of opslaan maar er gebeurt niets als ik daar op klik.
Nog andere suggesties?

10 oktober 2015 om 10:36.
Niekie zegt:

Het wordt een lastig probleem zo....

Begin met een scan met ADWcleaner hier. Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en je op "Verwijderen" kunt klikken en start opnieuw op.

Daarna doe je een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: hier en verwijder alles wat gevonden wordt.

Buiten deze twee kan je ook nog: Junkware Removal Tool gebruiken. hier kan je het downloaden. Het maakt wel tevoren een backup van het register.

Als je met IE surft kan je daarna via het menu Extra, Internet Opties en dan het tabblad Advanced je instellingen opnieuw instellen.
Kijk in het menu “ extra “ ook even naar het "Invoegtoepassingen beheren". Zorg dat daar maar 1 zoek machine staat en dat mag Bing of Google zijn.

Als het echt allemaal niet lukt, kunnen we ook om het probleem heen huppelen en gaan werken met de pdf lezer foxit reader.
Hier de link.

Niek

10 oktober 2015 om 12:56.
Annette zegt:

Hartelijk dank weer voor je advies Niekie.Ga morgen meteen aan de slag. Ben benieuwd of ik wat verder kom.

10 oktober 2015 om 19:05.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club